עוד כתבות בנושא

זה לא חלום הדאבל במרחק נגיעה

מי האמין בתחילת העונה שבני הרצליה כדורסל יהיו הקבוצה הטובה והמלהיבה בליגה? תצוגת כדורסל ותצוגת קהל מרהיבה הראו לליגה מי הקבוצה הטובה בישראל ועכשיו נשאר להשלים את המלאכה בגמר מול הפועל חולון, המשחק הראשון בסדרה ביום שני 6.6 בשעה 21:00 בהרצליה

בני הרצליה
בני הרצליה - מרחק נגיעה מאליפות ודאבל

הסיפור של העונה הוא של בני הרצליה הוא האנשים שמלווים את הקבוצה, מתחילת העונה היה ברור שהשנה נבנה משהו אחר. הצוות המקצועי זופי אבדיה ואורן אהרוני, בחירת סגל השחקנים עם ישראלים מובילים הקפטן יאיר קרביץ ושון דאוסון, בחירת זרים מוצלחת במיוחד, צוות ניהולי שיודע את העבודה בראשות  אלדד אקוניס יו"ר המועדון המסור עם מנכ"ל צעיר ונמרץ עמית צדקיה.

כשפגשנו את שרה כהן מזכירת המועדון במחצית אי אפשר היה לפספס את המתח, זה קורה באמת? הרצליה בדרך לאליפות? גם הספונסר הותיק רפי זנזורי ניסה להנמיך ציפיות, לא לפתוח עין. הכל הסתדר אתמול בדרך לניצחון.את אלפי האוהדים לא עניינה המסורת של מכבי תל אביב הם באו לראות את בני הרצליה מנצחים, מאות אוהדים צעירים נתנו תצוגת עידוד מהשניה הראשונה בהתאמה לתצוגת הכדורסל במגרש שהראתה מי הקבוצה הטובה בישראל.  אורן אהרוני בנה העונה קבוצה חכמה שלא נלחצה ולא איפשרה למכבי תל אביב לפתח יתרון. צ'ינאנו אונואקו השחקן הזר הטוב בליגה בשיא נוסף עם 25 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים, שון דאוסון, כריס באב ומוריס קמפ ויאיר קרביץ, כל אחד מהם ההיה חלק מהמאמץ הקבוצתי ומהניצחון.

אורן אהרוני מאמן העונה שעברה האם יחזור הקסם? צילום: אלן שיבר

המשימה לא הושלמה, הערב יקבע מי תהיה המתמודדת בגמר הפועל ירושליים או הפועל חולון, גם הביתיות תקבע הערב כאשר הרצליה תזכה בביתיות מול חולון ובמקרה של ירושליים הביתיות תהיה שלהם. סדרת הגמר תערך ככל הנראה בהיכל שלמה בתל אביב ולא באולם היובל. אבל כמו שהוכיחה בני הרצליה העונה זה לא המגרש זה הקבוצה.

תצוגת קהל מרהיבה צילום: אלן שיבר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן