עוד כתבות בנושא

זוכרים את כולם בני ובנות הרצליה שנפלו במלחמה

זוכרים את כולם. השנה ביום הזיכרון המחיר גדול במיוחד ונוגע כמעט בכל בית מאז ה-7.10. לרגל ערב הזיכרון חזרנו אל הסיפורים הכואבים של האזרחים שנרצחו בידי החמאס ולגיבורים שנפלו כשהגנו על המדינה

זוכרים את כולם
זוכרים את כולם בני ובנות הרצליה שנפלו במלחמה

עיריית הרצליה תציין השנה את אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ביום שני 24.5 בערב. הטקסים יערכו במספר מקומות בעיר כשעצרת הזיכרון המרכזית תתקיים באנדרטת הנופלים, גן בן שפר.

בטקס ישתתפו משפחות שכולות, אנשי ונבחרי ציבור, תושבים, נציגי קהילה, נוער וכוחות הביטחון הטקס ישודר בשידור ישיר באתר הפייסבוק העירוני וברדיו אוניברסיטת רייכמן, 106.2 .FM.

 

זוכרים את הנופלים

רס"ם (במיל') מארק קונונוביץ ז"ל 

בן 35 מהרצליה. לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261. נפל בקרב בדרום רצועת עזה באסון קריסת המבנים ב-22.1.2024. מארק קונונוביץ', מיחידת המאוימים של T&M, התחיל כמאבטח לפני כ-5 שנים ומאז התקדם לתפקיד מנהל משימה ביחידה לאבטחת המאויימים של משרד המשפטים. הותיר אחריו אישה ו-4 ילדים. נקבר בבית העלמין הרצליה. יהי זכרו ברוך. 

 

רס"ן בנימין (בנג'י) טרקינסקי ז"ל

בן 32, בנם של ליז וישראל. קצין אג"ם בחטיבה 7, נפל ב- 08.10.2023 רס"ן בנימין (בנג'י) טרקינסקי. הוקפץ לגזרה עם פרוץ הלחימה ביום שבת. בשעות הערב, נפצע בהיתקלות באזור בארי כאשר סייע בפינוי פצועים. בנימין היה מאורס לרותם. מקום קבורתו: בית העלמין הרצליה. יהי זכרו ברוך. 

 

סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל

בן 20, בנם של חגי ונעמי מור. לוחם בסיירת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב-17.01.2024 בקרב בדרום רצועת עזה, יום לאחר מכן מת מפצעיו. אורי התאמן בקבוצת הרצליה של תנועת "חמש אצבעות" בשנים 2020-21. הוא התגייס לחטיבת גבעתי, בה התקבל לסיירת. מקום קבורתו: בית העלמין הצבאי בהרצליה. יהי זכרו ברוך. 

 

רס"ר (מיל') נדב יששכר פרחי ז"ל

בן 30 מהרצליה. בנם של יצחק אריק ואפרת. חובש קרבי בגדוד 7810, חטיבת 'יפתח'. נפל בקרב במרכז רצועת עזה ב-23.12.2023. היה נשוי לקלי ואב לבת. מקום קבורתו: הר הרצל. יהי זכרו ברוך.

 

רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט ז"ל

בן 25, בנם של חנה וגדי ואח לארבעה. לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש' (551). נפל בקרב בצפון רצועת עזה 7.12.2023. .גל הוא בנו הצעיר של גדי אייזנקוט, הרמטכ״ל ה-21 של מדינת ישראל, שר לשעבר בממשלה וחבר קבינט המלחמה ב״חרבות ברזל״. מקום קבורתו: בית העלמין בהרצליה, החלקה הצבאית. יהי זכרו ברוך. 

 

סמ"ר (במיל') עומר בלוה ז"ל

בן 22 מהרצליה, מפקד כיתה בגדוד 9203, שבחטיבת אלכסנדרוני. נפל בפעילות מבצעית בגבול לבנון מירי נ"ט ב-20.10.2023. עומר קיבל צו 8 כשהיה בארה"ב, עלה על טיסה, הגיע לארץ, הצטרף ללחימה ונפל בקרב, כשהגן על יישובי הצפון. חניך הצופים וחייל בודד. מקום קבורתו: בית עלמין בהרצליה. יהי זכרו ברוך. 

 

רב סרן רועי נגרי ז"ל

בן 28, בנם של  בנם של שמוליק ומיכל, מנכ"לית עירית רעננה לשעבר. רועי גדל והתחנך בבית הספר היסודי ״יחדיו״, חטיבת ״רימון״ ותיכון ״אביב״. בשנתיים האחרונות תפקד כמנכ״ל עמותת הלוט״ר. מתוקף תפקידו, יזם פעילויות קהילתיות רבות לתמיכה ביוצאי היחידה ובוגרי המסלול, יחד עם ליווי שוטף של החיילים הבודדים. סרן רועי נגרי נפל בקרב ב-7.10.2023. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי הרצליה. הותיר אחריו אישה, הורים ואחיות. יהי זכרו ברוך.

סמל ליאור סימינוביץ

בן 19, בנם של יפית וירון. לוחם בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה ב- 31.10.2023 מפגיעת טיל נ"ט. הוא הותיר אחריו זוג הורים ואח. מקום קבורתו: בית עלמין צבאי הרצליה. יהי זכרו ברוך. 

 

תומר שגב ז"ל

בן 30, בנם של אילת וגדעון. במקור מרעננה, התגורר בעיר הרצליה. תלמיד תיכון אביב, היה אהוב מאוד על חבריו, נרצח במסיבת נובה ברעים על ידי מחבלי החמאס. נקבר בבית העלמין כפר נחמן רעננה. יהי זכרו ברוך.

 

רס"ן שגיא גולן ז"ל

בן 30, בנם של אתי וגלעד. הותיר אחריו בן זוג, הורים, אח ואחות. נולד והתגורר ברעננה. עבר להתגורר עם בן זוגו בהרצליה. שירת ביחידת הלוט"ר ונפל בבארי בקרב ב-7.10.2023 במלחמת "חרבות ברזל". מקום קבורתו: תל אביב – קרית שאול. יהי זכרו ברוך.

 

דן אריאל ז"ל

בן 22 מהרצליה, נרצח במסיבה ברעים. דן הוא בנו של פרופ' מאיר אריאל מבית הספר להנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב. דן אריאל היה הצעיר מבין חמישה אחים. יהי זכרו ברוך. 

 

 

שהם יעקב (ג'רפי) ז"ל

בת 26, בתם של יחיאל ורחל, נרצחה במסיבה ברעים. עבדה בכניסה למסיבה ביער רעים ונרצחה בדם קר. שוהם עסקה בתזונה וכושר ואהבה לעשות ספורט. מדריכה אהובה של רשת אפטר סקול ובת העיר הרצליה. יהי זכרה ברוך. מקום רברתה: בית העלמין החדש בהרצליה. יהי זכרה ברוך. 

שנהב יעקב(ג'רפי) ז"ל

בת 29, בתם של יחיאל ורחל, אחותה של שהם שנרצחה גם היא במסיבת רעים. שנהב עבדה יחד עם אחותה ואחיינה ליאל ג'רפי בן ה-18. שלושתם נרצחו בשבת ב-7.10.2023 על ידי מחבלי החמאס במסיבה סמוך לקיבוץ רעים. במשך ימים ארוכים נחשבו השלושה נעדרים. לאחר שגופותיהן נמצאו, הם הובאו לקבורה בבית העלמין החדש בהרצליה. יהי זכרם ברוך. 

ליאל ג'רפי ז"ל

ליאל ג'רפי בן ה-18.5 היה לפני גיוס לצבא. הוא יצא לבלות בפסטיבל עם שתי הדודות שלו – שהם (29) ושנהב (26) שמתגוררות בהרצליה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן