עוד כתבות בנושא

זופי אבדיה "יש קבוצת כדורסל אחת בהרצליה, קבוצה צעירה אני רוצה לראות משפחות ביציע יהיה כיף נשחק שמח"

הערב נערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה, במסיבת העיתונאים השתתפו זופי אבדיה המנהל המקצועי, אורן אהרוני מאמן הקבוצה, שון דאוסן שחזר לקבוצה וקפטן הקבוצה יאיר קרביץ

אורן אהרוני, זופי אבדיה, שון דאוסן, יאיר קרביץ בפתיחת העונה שעברה

הערב נערכה מסיבת עיתונאים של קבוצת הכדורסל של בני הרצליה לרגל פתיחת העונה, במסיבת העיתונאים השתתפו זופי אבדיה המנהל המקצועי, אורן אהרוני מאמן הקבוצה, שון דאוסן שחזר לקבוצה לאחר ששיחק בספרד וקפטן הקבוצה יאיר קרביץ

אחרי עונה לא פשוטה בה הקבוצה הייתה בסכנת ירידה עד למחזורים האחרונים של העונה, פותחת בני הרצליה את העונה עם הרבה ציפיות לעונה שמחה ולא למאבקי תחתית.
קפטן הקבוצה יאיר קרביץ  הוא השחקן היחיד שנשאר מהעונה שעברה, הקבוצה החליפה את כל סגל השחקנים. 
קרביץ "הציפיות הן לא להיגרר לתחתית כמו בעונה שעברה אלא לעשות דברים גדולים יותר"
שון דאוסן שחזר לקבוצה לאחר ששיחק בספרד והתאושש מפציעה ארוכה אמר  "רציתי להישאר באירופה, שמח לחזור לארץ לבני הרצליה."
 את מסיבת העיתונאים הוביל המנהל המקצועי של הקבוצה זופי אבדיה " זה הזמן והמקום הנכון להיות בו, מכיר את המועדון מצויין, אני חושב שהמועדון יכול להצליח. אני לא גימיק אני מגיע עם הרבה ניסיון בכדורסל הישראלי, בנינו סגל מצויין סגל מקצועי, אני נותן קרדיט לאורן מאמן הקבוצה כל ההחלטות התקבלו במשותף. לאורן יש את כל הסמכויות של מאמן הוא יחליט על סגל השחקנים וינהל אותו" השאיפה היא להגיע ל8 הקבוצות הראשונות ואנחנו יכולים להגיע לשם. אשמח כמובן לקחת אליפות.
אורן אהרוני " בבניה של קבוצה אין 100 אחוז יש תחלופה גם הקורונה משפיעה. בנינו תלכיד טוב של שחקנים, נרצה לראות את שון שחקן מוביל כמו שהיה"
 
 
 
 
 
 
 
זופי יהיה שמח בואו ליציע
זופי אבדיה " מבקש לא לערבב בין הבן שלי דני אבדיה לביני אני המנהל המקצועי של בני הרצליה ולבן שלי יש את הקריירה שלו. אני מאוכזב ועצוב מתקשורת הספורט ותרבות הספורט בארץ"  אני גאה מאוד בבן שלי התקשורת מזלזלת בהישגים של שחקנים חבל.
יש קבוצה אחת בהרצליה קבוצה צעירה אני רוצה לראות משפחות ביציע יהיה כיף נשחק שמח
בני הרצליה 2021-2022 צילום: עודד קרני

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן