עוד כתבות בנושא

חגיגה ארגנטינאית בהרצליה

מסעדת “אל גאוצ’ו” הוותיקה פינתה את מקומה לחוויית בשר חדשה ומרעננת שעונה לשם הפרוע LA VACA LOCA (הפרה המשוגעת), שכבר מבטיח שמפה תצאו שבעים ומאושרים

כחובבת בשר מושבעת אני לא אשכח את הביקורים שלי במסעדת "אל גאוצו" בהרצליה, שהפכה לשם נרדף לבשר איכותי ואווירה חמה. כעת, אחרי שנים שבהן המותג הוותיק חי ובעט הוא פינה את מקומו לחוויה פרועה ותוססת יותר שעונה לשם LA VACA LOCA (בעברית הפרה המשוגעת, סוג של הומור פנימי למי שזוכר היכן ומתי נולד הביטוי).

הגענו השבוע למקום ונזכרנו למה הארגנטינאים ידועים כאומה הכי שמחה ובועטת בדרום אמריקה. קודם כל הם מובילים בבשר איכותי ומעניקים לסועד הישראלי עושר של טעמים. לזה תוסיפו שירות אדיב ומקצועי ואווירה אותנטית (הרבה בזכות העובדה שרוב המלצרים דוברי ספרדית מהבית) ותקבלו את LA VACA LOCA במלוא הדרה.

בין המנות המומלצות במקום: סלצ'יצ'ה (נקניקייה דרום אמריקאית פיקנטית טיפוסית), שקדי עגל רך, אמפאנאדס, צ’וריסו, אסאדו ללא עצם והמועדף עליי באופן אישי: צלעות טלה.

נכון, יש הרבה מסעדות בשר, אבל הטיפול בבשר של LA VACA LOCA – שמגיע כל הדרך מארגנטינה, ברמה מאוד גבוהה שזוכה במשך שנים רבות במקומות הכי גבוהים בעולם. קחו לדוגמא את אנטריקוט לאס פאמפאס 350 גרם. אני לא מכירה מסעדה שמגישה אנטריקוט פרימיום, בלאק אנגוס ארגנטינאי, ברמה כזו כמו LA VACA LOCA. הסיבה לאיכות של הבשר הזה היא המקום – לאס פאמפס, אזור מישור שבו הבקר גדל בתנאים הטובים ביותר ובאקלים הטוב ביותר ולכן מוביל בכל טבלאות הדירוג של מביני הבשר.

גריל פחמים דרום אמריקאי זה לא שיפודיה מזרחית. זה גריל שבו כל עובד שמתקרב אליו מקבל הכשרה יסודית של יישון בשר, טיפול מדויק בכל נתח והגשה שמפעילה את כל בלוטות הרוק.

אל תשכחו להשאיר מקום לקינוח, כי פלאן עם ריבת חלב הוא באמת תענוג מיוחד שישבור לכם כל דיאטה (באחריות). ברקע מתנגנת מוזיקה דרום אמריקאית, כמו בוסה נובה, ובימי חמישי מתקיימות במקום הופעות ג'אז. ב-29 באוגוסט ייערך במקום ערב יין בשיתוף יקב רמת הגולן – מפגש נהדר בין יינות משובחים לבין בשר דרום אמריקאי.

מי קהל היעד במקום?

בסוף השבוע תראו במקום הרבה משפחות, באמצע השבוע מגיעים הרבה חבר'ה צעירים שאוהבים את האווירה ויודעים להעריך בשר טוב.

אי אפשר לסיים בלי לציין את האירועים במקום, או כמו שקוראים לזה בלה ואקה לוקה: קומת ה-V.I.P שמכילה עד 40 איש בהפרדה מוחלטת מחלל המסעדה או לסגור את כל המסעדה ולהזמין עד 120 איש. ניתן לבנות תפריט מראש (כולל מנות לצמחונים ומנות ללא גלוטן) ולהציג מצגת מתוך מקרן למסך גדול. בשיחה עם הבעלים של המקום שמענו על אירוע משמח שהתרחש במקום לא מזמן, שבו משפחה ארגנטינאית שלא נפגשה זמן רב חגגה במקום במה שהתפתח למסיבת ריקודים כמעט עד סגירת המקום.

ומילה אחרונה בהחלט על ההטבות של המסעדה המצוינת הזו: מועדון החברים. נכון, בכל מסעדה שמכבדת את עצמה יש הטבות לחברי מועדון, אבל כאן – כמו שנהוג בארגנטינה – מפנקים מכל הלב ולא חוסכים עם הפתעות שוות במיוחד. אז למה אתם מחכים? תפתחו כפתור בחגורה ובואו ליהנות משיגעון הבשר שכבש את אזור השרון.

אגב, המסעדה עושה משלוחים, אבל אחרי כל מה שסיפרנו לכם על חווית השירות במקום הכי טוב שתבואו ליהנות בשיגעון מכל הפרה המשוגעת.

LA VACA LOCA

מדינת היהודים 60 הרצליה פיתוח

פתוח שבעה ימים בשבוע בשעות 12:00–23:00

טלפון להזמנות 09-9555037

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן