עוד כתבות בנושא

חייה של בתי ניצלו בזכות מד"א

שנה אחריי: מפגש מרגש בין אלונה פיינגולד, שלקתה בדום לב לבין צוותי מד"א שהצילו את חייה

חייה של בתי ניצלו בזכות מד"א
חייה של בתי ניצלו בזכות מד"א - צוות מד"א שהציל חיים עם אלונה ואודליה פיינגולד

חייה של בתי ניצלו בזכות מד"א.

לפני כשנה, טיילה אודליה עם בתה אלונה בת ה-3 שבועות בקניון בהרצליה כשלפתע אלונה איבדה את הכרתה. פראמדיק מד״א נתנאל כהן עליון, שהגיע למקום יחד עם חובש בכיר יואל גלט וחובשי רפואת חירום יובל לוי, מאור ברוך והלל שץ – החלו לבצע בה פעולות החייאה. לאחר מספר דקות שבה אלונה הקטנה לנשום בכוחות עצמה. השבוע הגיעו אנשי הצוות שהציל את חייה לביקור מרגש אצל משפחת פיינגולד ופגשו את אלונה בת השנה כשהיא שמחה ומחויכת.

האם אודליה פיינגולד:  "במהלך שהותי בקניון, בתי אלונה שהייתה אז בת שלושה שבועות, איבדה הכרה באופן פתאומי. פניתי לעזרה ושני אנשים שישבו בבית הקפה הסמוך עזרו לי והזמינו את כוחות מד"א. למקום הגיע כונן מד"א שהחל באון מידי בפעולות החייאה ואליו הצטרפו עוד פרמדיקים. אני לא זוכרת הרבה מאותם רגעים אבל בתוך כל ההלם הרגשתי שהצוות מקצועי ושאלונה נמצאת בידיים הכי טובות". 

אודליה מספרת כי גם לאחר שהגיעו לבית החולים הצוות המשיך ללוות אותה ואת בתה, תמך והרגיע אותה ברגעים הקשים. 

"לפגוש אתכם היום שוב, שנה אחרי האירוע – זה מרגש אותנו מאוד. אין לנו מילים להודות לכם על הטיפול שנתתם לאלונה ברגעיה הקריטיים, כל אחד ואחת מכם ביצע את חלקו על הצד הטוב ביותר ויחד הצלתם לה את החיים". 

פראמדיק מד״א נתנאל כהן עליון: ״בראש השנה אודליה שלחה לי תמונה של אלונה הקטנה והודתה לנו מעומק ליבה על הטיפול באותו יום שהתחיל כטרגדיה נוראית והסתיים בשמחה גדולה. ניסינו לפגוש את אלונה הקטנה במהלך השנה אבל עקב מלחמת חרבות ברזל הפגישה לא התאפשר. כעת סוף סוף הצלחנו להיפגש עם כל בני המשפחה, לראות את אלונה המתוקה ולהרים אותה על הידיים. זו תחושת אושר שבלתי אפשרי להסביר במילים. החיוך של אלונה זה הדלק שלנו להמשיך ולהציל חיים, במיוחד בימים המורכבים האלה״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן