עוד כתבות בנושא

חילופי השלטון בהרצליה הושלמו

חילופי השלטון בהרצליה הושלמו, ראש העיר היוצא וסגניתו פרשו ממועצת העיר גם מנכ"ל העירייה סיים את תפקידו.  ההערכה כי לתפקיד המנכ"ל תמונה מנכ"לית סיעת הליכוד מוחה על יצוג חסר בוועדות

ראש עיריית הרצליה יריב פישר
ראש עיריית הרצליה יריב פישר התחיל לעבוד למען תושבי העיר

חילופי השלטון בהרצליה הושלמו. יום לאחר ישיבת המועצה החגיגית בה נכנס לתפקידו ראש העיר החדש יריב פישר, הודיעו ראש העיר היוצא משה פדלון וסגניתו איה פרישקולניק על פרישה ממועצת העיר. גם מנכ"ל העירייה אהוד לזר הודיע על סיום תפקידו. ההערכה היא כי לתפקיד תמונה מנכ"לית תוך זמן קצר. יונתן יעקובוביץ', חבר המועצה בשתי הקדנציות האחרונות וענת רודוניה יצטרפו למועצת העיר.

מישיבת המועצה החגיגית נעדרו חברי סיעת המחנה הממלכתי. ראש הסיעה מאיה כץ שתכהן כיו"ר האופוזיציה וכיו"ר ועדת הביקורת וחבריה בחרו לא להגיע להשבעת המועצה במחאה על כך שלא נוהל איתם משא ומתן קואליציוני ובפועל הראו להם את ספסלי האופוזיציה.

מסיעת המחנה הממלכתי נמסר בתגובה: "49.7% מתושבי הרצליה שבחרו במשה פדלון לראשות העיר ציפו לראות את סיעת המחנה הממלכתי בקואליציה ליברלית ממלכתית מאוחדת. במקום זה, תושבי העיר קיבלו בתמורה מיריב פישר קואליציה צרה בקומבינה עם הסיעות הדתיות, אותן דאג להשמיץ כל הקמפיין שלו. חברי המחנה הממלכתי הרצליה לא מעוניינים בכיבודים בטקסי יחסי ציבור וכו׳. הסיעה תפעל למען כל תושבי העיר בישיבות המועצה".

 

מאיה כץ ראש האופוזיציה בהרצליה צילום: איקי מימון

גם סיעת הליכוד לא עברה בשקט על חלוקת התפקידים וטענה כי לא קיבלו ייצוג הולם בוועדות השונות. חברי הסיעה רפי חיים ואתי נחם ביקשו להעלות הצעה לסדר בטענה כי כי חלוקת חברי הוועדות לוקה בהעדר חוקיות.

"האבסורד עוד גובר, עת שגם לפי סעיף 28(4) להסכם הקואליציוני שנחתם בין סיעות הקואליציה, רשמה במפורש התחייבויותן של אלה, לפעול למתן יצוג הולם לסיעות האופוזיציה בהתאם לפקודת העיריות – מה שלא קיים במסגרת הצעת ההחלטה. על כן, ולאור כל האמור לעיל, חברי המועצה נדרשים בזאת שלא ליתן יד להצעה בלתי חוקית זו, טרם יובטח הייצוג היחסי הפרטðי לסיעת הליכוד בועדות העירייה ובטרם יובטח גם בנוסף – ייצוג יחסי לכל "גוש האופוזיציה" בועדות האמורות (שליש מכל החברים בכל ועדה וועדה)."

רפי קדושים
רפי קדושים: הוא צועק את מה שכולנו חושבים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן