עוד כתבות בנושא

חיפוי זכוכית למטבח – העיצוב המושלם

המטבח הוא הלב והנשמה של הבית שלנו. בחלל הזה אנו רוקחים את המאכלים האהובים עלינו ולכן הוא חייב לתת לנו השראה ומוטיבציה ולהיות בנוי כך שיהיה לנו נוח ונעים לבשל. אלא הקלות שבה הוא יוצא משליטה יכולה להיות בלתי נסבלת. כתמים, לכלוך מצטבר – לעתים אין פשוט לזה סוף.

המטבח הוא סביבה שצריכה לתת לנו הרשאה לבשל את הארוחות שאנחנו הכי אוהבים ולגלות מתכונים חדשים.

חיפוי זכוכית למטבח – מה זה אומר?

אם בעבר הקרמיקה שלטה בעולם החיפויים למטבח, כיום הזכוכית תפסה את מקומה. ולא בכדי – היתרונות שמציע חיפוי זכוכית למטבח משמעותיים, גם ברמת העיצוב וגם מבחינה פרקטית.

 סוף לכתמים על הקירות

אחת הצרות הצרורות ביותר בזמן הבישולים היא הלכלוך. בזמן שהמחבת יושבת לה על האש, השמן קופץ לכל עבר, התבלינים מטיילים בחדר וחלק גדול מהלכלוכים האלה מוצאים את מקומם על הקירות שלנו. אנחנו מניחים שכולכם יודעים עד כמה קשה לנקות כתמים, בטח וטבח כתמי שמן, מהקיר. ובכן, חיפוי זכוכית למטבח הוא הפתרון המושלם לבעיה הזו.

הודות לזכוכית, הכתמים נעלמים כלא היו בהינף מגבון קל. גם כתמים קשים ודביקים, לכאורה בלתי אפשריים לניקוי, יימחקו בקלילות עם מסיר שומנים או חומרי ניקוי שונים. ניקיון של חיפוי זכוכית למטבח דומה לניקוי חלון או מראה. בנוסף, כאשר אתם מתקינים חיפוי זכוכית על קירות המטבח, אתם למעשה מתקינים משטח זכוכית גדול, בניגוד לאריחים, כך שלא נוצרים מרווחים שידרשו מכם לצלול אל תוך הפינות החשוכות של המטבח כדי להילחם בלכלוכים. 

בנוסף, זכרו שכשאתם מבשלים אתם מתעסקים עם חום גבוה. שמן רותח שקופץ על קיר יכול לגרור נזק בלתי הפיך. חיפוי זכוכית איכותי למטבח עשוי מזכוכית מחוסמת, שנועדה במיוחד עבור סביבת המטבח. הזכוכית הזו עמידה וחזקה במיוחד בפני חום ובפני שריטות, כדי שתוכלו לבשל בראש שקט. 

אבל איך זה נראה?

עם כל החשיבות לשל הפרקטיות והנוחות, קל לשכוח כמה חשוב העיצוב של המטבח שלנו. בסופו של דבר, בחישול הוא תהליך רגשי ואנחנו חייבים להרגיש תחושה נעימה ומחבקת בזמן שאנחנו מבשלים. הקירות צריכים לעטוף אותנו ולהשרות עלינו את האווירה הנכונה, ועם העיצוב הנכון – זה בדיוק מה שהם יעשו.

כאשר תתחילו לחפש חיפוי זכוכית למטבח, מהר מאוד תגלו שאין סוף לאפשרויות. המבחר העצום של הטקסטורות והצבעים הוא רק ההתחלה, מאחר שכיום אתם יכולים ממש להדפיס בדיוק את מה שאתם רוצים על החיפויים. חיפוי זכוכית למטבח הוא דרך נפלאה, שאין שנייה לה, כדי להגיע לעיצוב המושלם במטבח שלכם.

בהצלחה! 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן