עוד כתבות בנושא

חתונה עירונית

שקד ואלון מהרצליה, לא דמיינו שהערב המאושר שלהם יהיה על גג בניין עיריית הרצליה, המלחמה שיבשה את החתונה הגדולה אבל חתונה התקיימה, בבניין העירייה

חתונה עירונית, שקד ואלון לא היו מוכנים לדחות את החתונה ותכננו לקיימה בביתם., לפני מספר ימים, גלית, אימה של שקד, התקשרה למוקד העירוני כדי לבקש סיוע לטובת כיסאות ושולחנות. העירייה מיד נרתמה לסייע, בעזרת מספר מתנדבים, והזמינה את הזוג הצעיר לקיים את חתונתם על גג העירייה.

שקד ואלון זרמו וקיימו את בברית הנישואין על גג העירייה, בנוכחות מספר מצומצם של אורחים, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. ימים אלה, שקד משרתת במילואים ויצאה במיוחד לכבוד האירוע, וכך גם כמה מבני המשפחות של הזוג.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את שקד ואלון, ואמר: "יש בחיים רגעים קסומים ומופלאים, אחד מהם הוא ברית הנישואין. מי ייתן ותזכו לרגעי אושר, הבנה, נתינה ושיתוף פעולה, זכרו תמיד להוקיר אחד את השנייה ולהודות על הטוב בזוגיותכם. המון מזל טוב."

פדלון קינח בהומור: "בעוד עשרה חודשים עד שנה – נעשה את המסיבה השנייה גם כאן בגג העירייה. הבנתם את הרמז?"

 

עיריית הרצליה גיבשה תכנית מעגלי אבטחה המספקים הגנה היקפית ברחבי העיר.

בעקבות המלחמה, עיריית הרצליה, באמצעות מינהל התיפעול ואגף הביטחון, גיבשה את תכנית "חץ אוריון" – תכנית מעגלי אבטחה ברחבי העיר. התכנית גובשה במטרה להדק את האבטחה על כלל המרחבים הציבוריים בעיר, מוסדות החינוך, גני הילדים ומבני הציבור.

התכנית כוללת מספר מעגלי אבטחה הפועלים במקביל, 24/7, ומספקים הגנה היקפית, באמצעות: כיתות כוננות, שיטור עירוני, משטרת ישראל, מאבטחים, משמרות שכונה וצוותי מד"א וכיבוי אש.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "תכנית "חץ אוריון" מאפשרת הגנה מקסימלית על התושבות והתושבים, באמצעות מספר מעגלי אבטחה עירוניים הדוקים שהקמנו. אנו נמצאים בתקופה קשה ומדד החרדה בה גדול. על התושבים לדעת שאנו בעירייה עושים את כל הפעולות שבאפשרותינו על מנת להגביר את תחושת הביטחון האישי."

בעירייה מזכירים כי על כל אירוע חריג – יש לפנות מיידית למוקד 100 של המשטרה או למוקד העירוני 106, הפועלים 24/7.

סיירת הרחפנים העירונית

חץ אוריון תכנית החרום העירונית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן