עוד כתבות בנושא

טריטון הפסים, דבקן יפה רגל ונחשותן החומעה נפגשים בסוקולוב

עיריית הרצליה העלתה ברחוב סוקולוב את תערוכת "טבע בעיר" – צילומי טבע מרהיבים של תושבי העיר

תערוכה ברחוב סוקולוב. צילום: דוברות עיריית הרצליה.
   

עיריית הרצליה, באמצעות היחידה לאיכות הסביבה, העלתה ברחוב סוקולוב תערוכה חדשה – טבע בעיר.
התערוכה מציגה 16 תמונות מרהיבות של בעלי חיים שצולמו בהרצליה, ממש בסביבה שבה אנו חיים, במסגרת מיזם "חיפושית" המחבר את התושבים לטבע ולחיות שנמצאות סביב.
 
התושבים מוזמנים לעבור בין התמונות שמוצבות ברחוב סוקולוב ולראות את בעלי החיים שגרים בשכנות להם, מבלי שבכלל ידעו על כך: דבקן יפה רגל, נחשותן החומעה, כרוון מצוי, טריטון הפסים, חנקן אדום גב, מושית השבע, נחשי מים משובצים, ינשוף עצים, שפירית אדומה, זיקית ים תיכונית ועוד.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אומר: "הרצליה פועלת רבות למען שמירה על הטבע ובעלי החיים, ובין הפעולות ניתן למנות, בנוסף למיזם "חיפושית", את חקיקת חוק עזר עירוני שמחייב קבלנים לבצע סקר טבע באתרי הבנייה ופינוי בעלי חיים טרם קבלת אישור לתחילת העבודות באתר – הרצליה היא העיר הראשונה בארץ שחוקקה חוק זה. בנוסף, העירייה חברה לפרויקט "עיר חיה", בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם ארגון "חיים וסביבה", המבקש לצמצם את גורמי הפגיעה בחיות הבר בעיר. החל משנת הלימודים תשפ"ד ישולב פרויקט "עיר חיה" בתכנית הלימודים, כחלק משנת המאה להרצליה והיערכות לשינויי האקלים. אנו מזמינים את כל התושבות והתושבים להגיע לרחוב סוקולוב ולצפות בתערוכה המרהיבה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן