עוד כתבות בנושא

יום ההבנ"ה במועדון "הכוכב השמיני"

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "היכולת שלנו לראות בכל אדם את מעלותיו אינה תלויה במינו, באמנותו ובנטייתו המינית."

הבוקר התקיים במועדון "הכוכב השמיני" אירוע יום ההבנ"ה (היום הבינלאומי למאבק בלהט"בופוביה) לבני נוער, במסגרת אירועי חודש הגאווה שיתקיימו בהרצליה בחודש יוני.

במהלך האירוע, נציגי "תכנית ניר" של ארגון הנוער הגאה (איגי) קיימו מעגלי שיח על זכויות קהילת הלהט"ב, וערכו טקס רשמי בהשתתפות ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת שוויון סובלנות וגאווה, עופר לוי, ומנכ"ל העירייה, אהוד לזר.

בני הנוער ונציגי העירייה הדגישו את החשיבות בעידוד השיח הציבורי, קיום אירועים ומפגשי הסברה, על מנת להמשיך להעלות את המודעות בדבר המאבק למען קידום שוויון מלא לקהילת הלהט"ב.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר בטקס: "עיריית הרצליה בחרה השנה למקד את חודש הגאווה בעיסוק בערכים חברתיים של שוויון, סובלנות וכבוד הדדי. היכולת שלנו לראות בכל אדם את מעלותיו אינה תלויה במינו, באמנותו ובנטייתו המינית. אני אעשה הכל כדי שכל אחד ירגיש בטוח להיות מי שהוא, ולחיות על פי הבחירות האישיות שלו ועל פי נטיית ליבו."

פדלון הוסיף שישים השנה דגש על מאבק באלימות ברשתות החברתיות ובחרמות בבתי הספר.

סגן ראש העיר ויו"ר ועדת שוויון סובלנות וגאווה, עופר לוי, אמר: "המהות של יום ההבנה הוא להפחית את ההומופוביה בכל המסגרות ולהעלות את המודעות לתופעת האלימות, האפליה והדיכוי של קהילת הלהט"ב. לכן חשוב שנייצר דיאלוג בין קובעי מדיניות, דעת הקהל והחברה האזרחית על מנת למנוע אלימות כלפי הקהילה ולעודד שוויון בכל התחומים. אנו בהרצליה אוהבים ומחבקים את כל התושבים ללא קשר לנטיות ולבחירות שלהם."

במהלך חודש יוני, יתקיימו ברחבי הרצליה מגוון אירועים ופעילויות במסגרת חודש הגאווה. 

מידע על כל האירועים ניתן למצוא באתר העירוני:  https://bit.ly/2ROgVuA

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן