עוד כתבות בנושא

יום כיף לחברות בספא דן אכדיה

ימי כיף לחברות הם חשובים במיוחד, ומאפשרים להראות לעובדים הערכה כלפי העבודה שלהם. בנוסף, הימים האלו מאפשרים לעובדים להתגבש יחדיו באווירה קלילה ונעימה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר יום כיף בספא בהרצליה

במלון דן אכדיה שבהרצליה פיתוח מחכה לכם מתחם ספא ייחודי ומתקדם, שמספק לכל אורחיו חוויה מרגיעה ונעימה בכל ביקור מחדש. יום כיף לחברות בספא דן אכדיה כולל בתוכו את כל מה שצריך בשביל יום הכיף המושלם: החל מארוחה עשירה, דרך טיפולים מפנקים ועד מתקני הספא – במלון דן אכדיה תוכלו לפנק את העובדים שלכם בצורה שהם לא ישכחו לעולם.

תכנון יום כיף לחברות בספא דן אכדיה

כאשר עורכים ימי כיף לחברות וצוותי עובדים, חשוב לקחת בחשבון פעילויות שכולם יאהבו וייהנו מהן. ואם יש משהו אחד שכולם יכולים להתחבר אליו, זה פינוקים לגוף ולנפש; בספא דן אכדיה, שנמצא מול מימי הטורקיז של הים התיכון, מחכה לכם חוויה ייחודית ומהנה במיוחד. הספא המעוצב ממוקם על מצוקי הכורכר בהרצליה פיתוח, ומספק לאורחיו מבט פנורמי לחוף הים התיכון. כבר מרגע הכניסה למתחם הספא, הצוות שלכם ירגיש רגיעה ושלווה. בימי כיף לעובדים חשוב לספק לחברי הצוות תחושת רגיעה, ובספא דן אכדיה כל המתחים מתפוגגים כבר מרגע הכניסה אליו.

יום ספא מפנק בדן אכדיה: מה הוא כולל?

בכניסתו של צוות העובדים לספא אכדיה, מקבל את פניהם הצוות האדיב שידריך אותם לחדרי ההלבשה, שם הם יחליפו לחלוקי ספא ונעלי בית. לאחר שהצוות שלכם יהיה בביגוד נעים, העובדים יוכלו ליהנות מפינוקים טעימים באזור ההמתנה. הטיפולים המוצעים בספא דן אכדיה מאפשרים לאורחים ליהנות מחוויה מרגיעה לגוף ולנפש, וניתן לבחור בין מגוון עיסויים וטיפולים מקצועיים: עיסוי עם קרמים ושמנים מרפאים מבית SABON, טיפול ארומתרפיה, עיסוי שבדי, עיסוי קצוות, טיפולי פילינג לנשים וגם גברים, ומבחר טיפולים נפלאים אחרים. בין טיפול לטיפול, לצוות שלכם תהיה גישה למתקני הספא, שכוללים סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכה חיצונית, חדר כושר, וגם פינות ישיבה רחבות ידיים. ברגעי ההפסקה שלהם, חברי הצוות שלכם יוכלו להירגע ולהתבונן בנופי החוף היפיפיים, להרגיש את רוח הים הרעננה על פניהם. כדי להשלים את החוויה של יום כיף בספא, מלון דן אכדיה מזמין את אורחי הספא ליהנות מארוחה טעימה בניחוח ים תיכוני: התפריט העשיר משלב בתוכו טעמים מקומיים ובינלאומיים, ובמלון מחכה לכם גם בר היין "אכד"; הבא היוקרתי כולל בתוכו יינות משובחים מרחבי הארץ והעולם, ותוכלו להשיק כוסית "לחיים" יחד עם הצוות שלכם. 

יום כיף לחברות בספא דן אכדיה: שוברים שגרה, מקדמים רגיעה

ימי עבודה עלולים להיות עמוסים למדי, וחשוב לקחת לעתים הפסקה כדי לחדש אנרגיות. יום כיף בספא יאפשר לעובדים שלכם לקחת הפסקה מבורכת משגרת העבודה, וגם להתגבש יחדיו לצוות. בספא דן אכדיה כל האורחים נהנים מחוויה בלתי רגילה, הודות לצוות האדיב במקום, והפינוקים הרבים שהספא מציע. אם תרצו לשדרג את החוויה, ניתן להזמין גם חבילות נופש במלון דן אכדיה, ולשלב אותן עם יום כיף בספא. כך או כך, הצוות שלכם יוכל ליהנות מעיסויים וטיפולים מרגיעים, מול הנופים עוצרי הנשימה של חופי הרצליה. במתחם הספא מחכים מתקנים חדישים שבהם העובדים שלכם יוכלו להשלים את החוויה שלהם, ולמוסס כל דאגה מליבם. במלון היוקרתי תוכלו לתכנן ארוחת צוות עשירה, וליהנות ממבחר של מטעמים, לצד יינות משובחים. בספא דן אכדיה מחכות לכם מגוון חבילות לקבוצות, ואתם מוזמנים להפתיע את הצוות שלכם, וגם את עצמכם, עם חוויה מרגיעה, נעימה ובלתי נשכחת. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן