עוד כתבות בנושא

יום שיא של השראה ותיקון עולם: אושיות הרשת עם הסיפור הפרטי שלהם

ארבעה אנשי תקשורת וכוכבי רשת התאספו ליום שיא במסגרת 'קמפוס עדי' והמסלול להכשרת מרצים בנושא מיתוג ברשתות חברתיות וחשפו את סיפורם האישי

קרדיט צילום: בת אל קטורזה כהן


ארבעה מחזורים של 'קמפוס עדי' המסלול להכשרת מרצים מבית עמותת "עדי" ובמסגרת תוכנית 'תיקון עולם', התאספו ליום שיא של השראה והכשרה בנושא "מיתוג ברשתות חברתיות", שנערך לאחרונה בבית ספר יצחק שמיר בהרצליה.

נועה רוזין עיתונאית, מגישה בתוכניות בוקר ואושיית רשת, פתחה את היום בהרצאה מרתקת, בה סיפרה כיצד הפכה "תגובה מעליבה ל-19 מיליון צפיות" ולימדה את הנוכחים כלים פרקטיים להתנהלות נכונה וממנפת ברשתות חברתיות.

אביחי שלי, מרצה ותיק בתוכנית 'תיקון עולם', שמתמודד עם עיוורון וכבדות שמיעה, זוכה חידון התנ"ך העולמי בשנת 2002, שיתף יחד עם חברו הטוב טל סיגרון, יועץ פרלמנטרי לשעבר וכיום איש תקשורת, כיצד פרץ לעולם הרשתות החברתיות ומהם כללי האצבע להעלאת מודעות והובלת מאבקים חברתיים במרחב הווירטואלי.

את היום חתם כוכב הרשת אלכס שולץ. ששיתף כיצד תרגם את אהבתו לשיח עם אנשים לכדי קריירה מצליחה, והדגים בשידור חי עריכת סרטונים והפיכתם לוויראליים ברשת.

מנהלת התוכנית החינוכית 'תיקון עולם', בת אל קטורזה כהן: " איך זה שכוכב אחד קטן מעז?

בכנס מרצים של קמפוס עדי "אתם המותג" רצינו לצייד את המרצים בארגז כלים לפעולה נכונה ברשתות החברתיות ובעיקר את הכוח להעז ולחלום בגדול. להביא את הקול הייחודי לכל אחד מהם למדיה החברתית בכדי לחשוף את סיפורם האישי ולהכניס את המשתמשים הווירטואלים, אלו שגולשים בטיק טוק, אינסטגרם וכו', לחיים האמיתיים של המרצים שלנו.

המשתתפים בקמפוס עדי למדו איך אפשר לחתוך סלט עם יד אחת ובמקביל לדבר על האירוע המשמעותי ששינה את חיים, איך לנהל מאבקים חברתיים גם מבלי לראות את האנשים שמולך, בדיוק כפי שאביחי שלי עשה לאורך השנה האחרונה. זוכרים את המונדיאל האחרון? בזכות העקשנות של אביחי, ירידה לפרטים ופנייה לגורמים רלוונטיים, הצליח להנגיש את אירוע הכדורגל לכל אוכלוסיית העיוורים."

תוכנית "תיקון עולם" מטעם עמותת "עדי" פועלת לשינוי עמדות ויחסם של בני נוער כלפי אנשים החיים עם מוגבלות. התוכנית מתקיימת במאות בתי ספר ברחבי הארץ בחינוך הכללי והמיוחד.


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן