עוד כתבות בנושא

יריב פישר חוגג ניצחון

חגיגת הניצחון של ראש העיר הנבחר יריב פישר נערכה בהשתתפות מאות תומכים ופעילים, ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד שהגיעו לחגוג את הנצחון פישר: "היה כאן חושך ואתם הבאתם את האור"

ראש עיריית הרצליה יריב פישר
באים לדרך חדשה, ראש עיריית הרצליה יריב פישר בחגיגת הניצחון

מסע הבחירות שהחל בחודש יולי, נעצר עם פרוץ המלחמה הגיע לשיאו הערב בחגיגת הניצחון שערך ראש עיריית הרצליה הנבחר יריב פישר.
יריב פישר כיהן כחבר מועצת העיר 4 קדנציות עד שבחר לעבור לקדמת הבמה ולהתמודד לראשות העיר. בתחילת הקמפיין העריכו את סיכוייו לזכות כנמוכים. למרות העשיה רבת השנים לא אוזכר שמו של פישר כמועמד לראשות. אך הנסיבות בהן לא היה מועמד נוסף מול ראש העיר המכהן משה פדלון הביאו את פישר להחלטה לעבור לקדמת הבמה, החלטה שהתבררה כמוצלחת.

פישר בן 45 בוגר לימודי משפטים וממשל ברייכמן. מנכ"ל 2 חברות אותן הוא הקים האחת בתחום בתחום הפינטק (טכנולוגיה פיננסית) והשנייה בתחום התיירות.
בקדנציה הראשונה שלו עמד בראש סיעת "הזריחה הירוקים", בקדנציה השנייה היה מספר 5 בסיעתה של יעל גרמן, בקדנציה השלישית היה במקום השני בסיעתו של צביקה הדר ובקדנציה הקודמת הוביל את סיעת יש עתיד. לאחר שמאיה כץ חברה לקואליציה, הפך פישר ליו"ר האופוזיציה ויו"ר ועדת הביקורת.
לאחר  מסע הבחירות מפרך ויצרי מתוכו שרת יריב פישר בשרות מילואים פעיל יותר מחודשיים, ניצח פישר את פדלון ויכנס לתפקידו כראש עיריית הרצליה.

"היה כאן חושך ואתם הבאתם את האור, הניצחון מראה שביחד אפשר להפוך את הרצליה לעיר הטובה בארץ"

יעל גרמן
יעל גרמן, המנטור של יריב פישר בדרך לניצחון

בחגיגת הניצחון שנערכה בבית חיל האויר בהשתתפות יאיר לפיד, יעל גרמן חברי כנסת ומאות תומכים ופעילים.
את האירוע הנחתה חברת המועצה גלילה יבין.

מיכאלה זידנר אחת הפעילות המרכזיות בקמפיין תארה את הדרך של המתנדבים אל הניצחון. "באנו עם הלב והלב תמיד צודק"
יעל גרמן: " הניצחון הוא ניצחון של דוד נגד גוליית, תודה יריב שהחזרת לנו נשימה אויר ואור לתקופה החשוכה"
מאיר כהן:" ממחר תהיה ראש העיר של כל תושבי הרצליה"

יאיר לפיד:" הניצחון הוא ניצחון התקווה על הפחד, יש מדד אחד למנהיגות מה שמנהיג גורם לאנשים שלו להיות, בזכות המנהיגות שלך הפכת את האנשים לטובים יותר"

הנואם האחרון באירוע היה ראש העיר הנבחר יריב פישר שעלה נרגש לבמה וברך את הקהל: "היה כאן חושך ואתם הבאתם את האור, הניצחון מראה שביחד אפשר להפוך את הרצליה לעיר הטובה בארץ, יעל, אני חייב לך את הערכים זה לא היה קורה בלעדייך. אני לא מוציא את שיכון ויצמן ממני, נולדתי בעיר גדלתי בעיר. נעבוד בשביל כולם בחינוך בתחבורה באיכות הסביבה ומשפחות פשע לא יכנסו לעיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן