עוד כתבות בנושא

יריב פישר, ראש העיר הרצליה, בקריאה לראש הממשלה: נתמוך בך בעת קבלת החלטה אמיצה – גם במחיר כבד

"ערך קדושת החיים הוא הערך המנחה, העומד בבסיס תפיסתנו כעם יהודי בארץ ישראל ולכן, בעת הזו ממש אנו קוראים ליוזמה שלך בקבלת החלטה אמיצה וראויה, גם במחיר כבד, להשיב את מי שעוד ניתן להשיב, עוד היום הביתה.

ראש העיר יריב פישר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

"ערך קדושת החיים הוא הערך המנחה, העומד בבסיס תפיסתנו כעם יהודי בארץ ישראל ולכן, בעת הזו ממש אנו קוראים ליוזמה שלך בקבלת החלטה אמיצה וראויה, גם במחיר כבד,
להשיב את מי שעוד ניתן להשיב, עוד היום הביתה.
אנו כאן כדי לתמוך בהחלטה האמיצה שעליך לקבל – להחזיר את כל החטופים הביתה, עכשיו."

במכתב ששלח הערב ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אל ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, כתב פישר את הדברים הבאים:
מדינת ישראל ספגה מכה נוראית ב 7 באוקטובר. נדמה כי אין בית בישראל שלא שותף לכאב. אין אזרח ישראלי שלא מכיר מי שנפל, מי שנפצע או מי שנחטף בידי האויב האכזר.
בשעות גורליות אלו אנו מבקשים את תמיכתך בסיוע למי שנותרו בחיים לאחר היום הנוראי ההוא ושרדו למעלה מ- 200 יום בידי הנוראיים שבאויבינו. בניהם עומר שם טוב, בחור צעיר שובה לב, בן 23 שכל העיר הרצליה מצפה ומחכה לחזרתו. כמו כן, בסיוע להחזרת כל החללים, שנרצחו ולא שרדו, לקבורה מכובדת באדמת ישראל בקבר ישראל.
חובתנו כמנהיגי ציבור ברמה הלאומית, הערכית והמצפונית היא לעשות כל אשר ניתן על מנת להשיב אותם הביתה ובהקדם.
לא מדובר בעתידם בלבד, לא מדובר בעתיד בני משפחותיהם בלבד. מדובר בחובה המוסרית שלנו כמנהיגי עם וכמדינה לקבל החלטה אמיצה ולפעול בכל היכולות על מנת להשיב כל חטופה וחטוף, בין אם בחיים ובין אם לאו, ולתת את ההגנה המירבית לכל אזרח מדינת ישראל.

אדוני ראש הממשלה, בשעות גורליות אלו עלינו להציל את מי שנותרו בחיים לאחר היום הנוראי ההוא ושרדו למעלה מ- 200 יום בידי הנוראיים שבאויבינו.
מכובדי, את מחיר השכול איש לא ילמד אותך. אנו פונים בשם כל מי שבני משפחותיהם נמצאים עדיין בעזה, בשם ילדי הדור הבא ובשם כל אזרח ישראל.
ממשלת ישראל עומדת לפני החלטה דרמטית על עתיד מדינת ישראל. המחיר לעסקה הוא קשה, אבל המחיר של אי קיום העסקה הוא גדול לאין שעור.
את הטיפול בשיקום ואת המלחמה באויבינו נדע לעשות ביחד, גם בעתיד.
בעת הזו, ערך קדושת החיים הוא הערך המנחה, העומד בבסיס תפיסתנו כעם יהודי בארץ ישראל ולכן, בעת הזו ממש אנו קוראים ליוזמה שלך בקבלת החלטה אמיצה וראויה, גם במחיר כבד,
להשיב את מי שעוד ניתן להשיב, עוד היום הביתה.
אנו כאן כדי לתמוך בהחלטה האמיצה שעליך לקבל – להחזיר את כל החטופים הביתה, עכשיו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן