עוד כתבות בנושא

"למילים שלנו יש כוח ולכן עלינו לבחור אותן בשיקול דעת" אלעד צדיקוב הודח מהקואליציה

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, השעה את חבר המועצה, אלעד צדיקוב, מהקואליציה ומתפקידו כמשנה לראש העירייה, לאחר התבטאויותיו, אודות תהליך שינוי זהות מגדרית אותו עובר תלמיד כיתה ב' מבן לבת. משה פדלון " למילים שלנו יש כוח ולכן עלינו לבחור אותן בשיקול דעת"
ראש עיריית הרצליה משה פדלון

ראש עיריית הרצליה  משה פדלון הודיע בישיבת מועצת העיר הרצליה כי הוא משעה אל חבר המועצה אלעד צדיקוב מהקואליציה.

פדלון  "אתמול הופץ בתקשורת מכתב שנשלח להורי כיתה באחד מבתי הספר בעיר הדן בעניין רגיש ואישי. מפאת צנעת הפרט לא אפרט מעבר לכך. חשוב לי לומר כי אין ספק שהנהלת בית הספר, הצוות החינוכי, הייעוץ, הפיקוח והשירות הפסיכולוגי- חינוכי פעלו ופועלים לטובת הילדים כולם – ובגיבוי מלא של המערכת ושלי כראש עירייה. כבני אדם, ועל אחת כמה וכמה כנבחרי ציבור, אנו מחויבים להתבטא בשפה מכבדת ולגלות את מלוא הרגישות כלפי הציבור – גם אם דעותיו ומעשיו שונים משלנו.
חשוב לזכור שלמילים שלנו יש כוח ולכן עלינו לבחור אותן בשיקול דעת. בסופו של דבר, בקצה המקלדת המשתלחת מדובר בנפשו של אדם, ובמקרה זה בנפשה של ילדה צעירה. בעיר דמוקרטית הדוגלת בשיווין, הכלה וסובלנות, לא יהיה מקום לאמירות פוגעניות ולא נסכים לקבלן.העירייה תמשיך לתמוך ולפעול על פי ערכים של שוויון, הכלה, סובלנות וכבוד כלפי כל אדם באשר הוא" פדלון הודיע כי חבר המועצה צדיקוב מושעה לאלתר מהקואליציה וחתם דבריו באמירה "ואהבת לרעך כמוך ודרך ארץ קדמה לתורה" !

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך והנשים, איה פרישקולניק, מסרה: "התהליך בוצע בשיתוף פעולה מלא של כל הגורמים המקצועים הרלוונטיים, כולל משרד החינוך והנהגת ההורים הבית ספרית. מצער אותי מאוד שניתנת במה להמשך הכפשות ופגיעה במשפחה ציונית אשר עלתה לארץ ישראל וזכתה לתמיכה של קהילת תושבי העיר. לא נשתוק מול ההסתה הפרועה ונבטיח שמערכת החינוך שלנו תישאר שוויונית, פלורליסטית וליברלית".

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק
מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן