עוד כתבות בנושא

לראשונה משט גאווה בחופי ישראל

לראשונה משט גאווה, המשט יצא  ממרינה הרצליה ביום שישי 18 ליוני במשט, הפליגו עשרות יאכטות, סירות וכלי שייט לאורך חופי הרצליה ותל אביב

גאווה במרינה של הרצליה צילום: איגור ויזנר הפקות

משט הגאווה הראשון בישראל התקיים הבוקר בחופי הרצליה

זאת השנה הראשונה שלחגיגות חודש הגאווה במצעדים מרכזיים ברחבי הארץ הצטרפה גם חגיגה גאה מהים. זאת בדומה למצעד התעלות באמסטרדם שהפך לאחד מאירועי הגאווה האייקוניים בעולם. במשט שיצא הבוקר ממרינה הרצליה שטו כ-50 יאכטות, סירות וכלי שייט לאורך חופי הרצליה ותל אביב.
מאות אנשים הגיעו לחגיגה הימית הגאה, עלו על הסירות ונהנו ממסיבה צבעונית ושמחה במיוחד.
 
במשט השתתפו מלכות הדראג: ציונה פטריוט ורמה רימינג וראש עיריית הרצליה, משה פדלון.
 
את המשט ארחה עיריית הרצליה בשיתוף החברה לפיתוח תיירות בעיר, כחלק מאירועי חודש הגאווה בהרצליה.
 
המשט הוזנק על ידי ראש העירייה משה פדלון, סגן ראש העיר, מחזיק תיק סובלנות וגאווה, עופר לוי, יו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר עפרה בל, ומנכ"ל העירייה אהוד לזר. 
 
"הרצליה גאה בכל תושביה ומתייחסת לכולם באופן שוויוני ומכבד. נמשיך לעמוד על זכויותיהם של כל תושבינו באשר הם, ולחנך גם את הדורות הבאים על פי ערכי יסוד אלו. פעילותה של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות, כמו כל אזרח במדינה, היא פעילות חשובה וצודקת מאין כמוה", מציין ראש עיריית הרצליה משה פדלון.
 
"מרינה הרצליה המארחת בקיץ הקרוב עשרות אירועים ופסטיבלים שמחה ונרגשת להצטרף לחגיגות חודש הגאווה במפגן ימי גאה ראשון מסוגו. הקהילה הגאה מהווה חלק בלתי נפרד מפניה המיוחדות של הרצליה אשר פועלת כל העת להעלאת המודעות למגוון, לחינוך סובלני ולקבלת השונה כאזרח שווה בין שווים", מוסיפה עפרה בל, סגנית ראש העיר הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר.

 "הרצליה חוגגת את חודש הגאווה במשט גאווה מקסים
אני גאה היום בעיר שלנו עיר סובלנית ומחבקת את כל סוגי המשפחות. האהבה שייכת לכולם ן
כל אדם ואדם הוא שווה ועלינו לדאוג ולחנך לערך זה
תודה ענקית לכל העוסקים במלאכה", הוסיף סגן ראש העיר ומחזיק תיק סובלנות וגאווה, עופר לוי.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן