עוד כתבות בנושא

מאבק העירייה למען הפעלת תחבורה ציבורית בשכונת גליל ים – נושא פרי

החל מיום ראשון הקרוב, 7.11, קו 13 ישנה את מסלולו ויעבור בשכונת גליל ים.

 

שכונת גליל ים החדשה הביאה להצטרפותן של מאות משפחות צעירות חדשות בהרצליה. מיום אכלוסה, הפעילה עיריית הרצליה מכבש לחצים מול משרד התחבורה להפעלת תחבורה ציבורית בשכונה כדי להקל על עומסי התנועה שנוצרו באזור.
בנוסף, הפעילה העירייה את מיזם "גלגליה" – שאטלים ללא תשלום שמחברים את השכונה אל מרכז העיר.

לאחר מאבק ממושך, זה סוף סוף קורה. החל מיום ראשון הקרוב, 7.11, קו 13 ישנה את מסלולו ויעבור בשכונת גליל ים. הקו יכנס לשכונות גליל ים א' וגליל ים ב' ויגיע עד לתחנת הרכבת בעיר.
בנוסף, יחולו שינויים גם בקווים 9, 19, ו-222, שהחל מיום ראשון הקרוב יגיעו עד למתחם מייקרוסופט באזור התעסוקה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "שינוי המסלול של קו 13 לתוך שכונת גליל ים הוא צעד ראשון במאבק שלנו למען איכות החיים של התושבים. עיריית הרצליה חרתה על דגלה לייצר למען תושביה סביבה עירונית טובה, בריאה ומקיימת, ואחת מהפעולות שלנו לעשות זאת, היא באמצעות הפעלת כמה שיותר קווי תחבורה ציבורית ברחבי העיר. אנו נמשיך לפעול להוספת קווים נוספים בגליל ים."

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה, דניאל איזנברג צדיקים, אומרת: "שכונת גליל ים סבלה עד היום ממחסור בתחבורה ציבורית, שאילץ אותנו לפעול נחרצות כדי לשנות את המצב. אני שמחה שאנחנו מתחילים לראות סנונית ראשונה למאבק, וזה מדרבן אותנו להמשיך ולפעול ביתר שאת מול משרד התחבורה. אני מקווה שבחודשים הקרובים נצליח להוסיף עוד קווי הסעות שיעברו בשכונת גליל ים."

למידע ופרטים על השינויים בקווי השירות בהרצליה, ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור:

https://bit.ly/3EJDSl4

או להתקשר למוקד המידע של מטרופולין *5900.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן