עוד כתבות בנושא

מהלך ראשון של עיריית הרצליה לשיפור מערך החינוך המיוחד: מחלקת גני החינוך המיוחד תנוהל על ידי אגף הגיל הרך

עיריית הרצליה גיבשה מספר מהלכים לשיפור מערך החינוך המיוחד בגני הילדים, מתוך תפיסה כי על מערכת החינוך בהרצליה לייצר בית אחד ואיכותי לכל ילדי וילדות הגיל הרך.

ההרצאה של ספיר ברמן
ההרצאה של ספיר ברמן. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

כצעד ראשון, מחלקת גני החינוך המיוחד תקבל תשומות נוספות, ובמקביל, תעבור לאגף לגיל הרך.

מעבר זה יאפשר טיפול רגיש ומקצועי באמצעות איגום משאבים: המהלך נולד מתוך הבנה שגני הילדים הם קטגוריה בפני עצמה במערכת החינוך, וכי החינוך המיוחד בגיל הרך מצריך תוספת תשומות, גמישות ניהולית ותמיכה גדולה יותר; מבחינת תהליך האבחון מדובר בשנים רגישות שבהן נדרשת יכולת התאמה לשינויים בהתאם להתפתחות הילדים והילדות, תוך ראייה מערכתית רחבה של כלל האפשרויות והאמצעים הפדגוגים, בצד שיתוף פעולה אפקטיבי יותר בין ההורים למערכת החינוך העירונית.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, בירך על המהלך ואמר: "אנו נשקיע את מלוא המשאבים שלרשותנו על מנת לקדם ולחזק את החינוך בעיר, ובפרט את החינוך המיוחד. השנים הראשונות הן החשובות והקריטיות ביותר להתפתחות הילדים וחובה עלינו להפנות את מלוא התשומות לתת להם את הכלים, ההכוונה והחינוך הטובים ביותר."

משנה לראש העיר, מחזיקת תיק החינוך, גלילה יבין, אמרה:  " זהו צעד ראשון לשיפור המעטפת שמציעות מסגרות החינוך המיוחד והשילוב בהרצליה, על אף הקשיים והאתגרים ברמה הארצית. אני מברכת על עבודת המטה היסודית של מנהל החינוך ומנכ"לית העיריה לקידום מהלך שיסייע לנו להעניק לכל ילדי וילדות העיר שוויון הזדמנויות בחינוך. אנו ניזום מהלכים נוספים תוך דיאלוג ושיתוף פעולה הדוק עם נציגי ההורים כדי שכל ילד וילדה יזכו לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן