עוד כתבות בנושא

מובילות את החינוך של הרצליה.

עינת טל מנהלת מתי"א הרצליה ומיכל טייטל מדריכת אח"מ מחוזית הרצליה קיבלו תעודות הוקרה ממחוז תל אביב על פעילותן החינוכית בשנת הלימודים שחלפה.

עינת טל, מנהלת מתיא הרצליה. צילום: יניב שמידט.

20 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשפ"ב (שנת הלימודים שעברה), קיבלו תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה. בטקס לקחו חלק נציגי הסתדרות המורים, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.

מבין 20 המצטיינים, גם שתי נשות חינוך מהרצליה: עינת טל, מנהלת מתי"א (מרכז תמיכה יישובי או אזורי) הרצליה, ומיכל טייטל, מדריכת אח"מ (אקלים חינוכי מיטבי) מחוזית – הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את עינת ומיכל על קבלת תעודות ההצטיינות: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים בקידום מערכת החינוך בעיר. אנשי החינוך של הרצליה הם הטובים, המקצועיים והמסורים ביותר, אשר מחזקים, מעצימים ונותנים לילדינו את הכלים והערכים הטובים ביותר. תלמידות ותלמידי העיר נמצאים מדי שנה במקומות הראשונים בארץ בכל המדדים של משרד החינוך ואנו נמשיך להוביל ולהביא הישגים לעיר."

סגנית ראש העירייה, ממונה על החינוך, איה פרישקולניק: "מערכת החינוך העירונית שלנו מוכיחה פעם נוספת את איכותה ומקצועיותה. אני גאה באנשי החינוך על ההישג המרשים. יחד עם הצוות המנצח, ובשיתוף פעולה מלא, נמשיך להקצות את כל המשאבים הנדרשים ולקדם את החינוך בעיר לטובת דור העתיד, תוך שימת דגש על חינוך ערכי, חברתי ואיכותי."

עינת טל, מנהלת מתי"א הרצליה,  מנהלת את המתי"א זו השנה החמישית. במהלך שנים אלו עיצבה חזון למתי"א, הובילה הגדרת יעדים מתוך ראייה מערכתית התואמת את המבנה הייחודי של המתי"א, והתייחסה לצרכים ההתפתחותיים האישיים, הסקטוריאליים והארגוניים. היא הובילה תהליך שינוי מתמשך והדרגתי שנעשה באווירה של אמון, שקיפות ושיתוף פעולה.

מיכל טייטל, מדריכת אח"מ מחוזית הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו בתפקידה כמדריכת אקלים בית ספרי היא מלווה יותר מעשרה בתי ספר בגזרת הפיקוח של הרצליה-רמת השרון ומסייעת להם להתקדם בתהליכים חינוכיים, במיקוד אקלים. היא מלווה מחנכות לאורך השנה בתוכנית המקדמת מוטיבציה וחוזקות ומהווה מודל לחיקוי לצוותי החינוך.

בתפקידה כמדריכת אח"מ מחוזית מיכל מתכללת יותר מ- 70 מדריכות אח"מ ו-SEL  במחוז, ונותנת מענה וליווי לאירועים חריגים בתחום האלימות. היא מנחה מפגשי פיקוח בתחום מומחיותה, ותורמת בכך להובלת תהליכי שינוי במחוז.

מיכל טייטל, מדריכת אחמ מחוזית הרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו. צילום יניב שמידט.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן