עוד כתבות בנושא

המחנה ממלכתי תומך בפדלון

המחנה הממלכתי, בראשות בני גנץ, הודיעה על תמיכתה במועמדותו של משה פדלון לראשות העיר הרצליה, ועל תמיכה בסיעתו בבחירות למועצת העיר יש עתיד מול כחול לבן בהרצליה

אחרי הודעת האיחוד עם מאיה כץ בשורה נוספת מכיוונו של פדלון, תמיכת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ לראשות העיר ולמועצה. המשמעות המעשית של התמיכה היא תמיכה כלכלית וארגונית בקמפיין, לא ברור האם בכלל תמיכה זו תשפיע על מגמות ההצבעה של תושבי הרצליה.

יו״ר המחנה הממלכתי, בני גנץ:  "תנועת "המחנה הממלכתי" בהרצליה בראשות ראש העיר המכהן משה פדלון, משקפת באופן הטוב ביותר את סט הערכים והאמונות על פיהם אנחנו נוהגים גם במישור הארצי, ולכן החיבור הוא טבעי. אני מברך על האיחוד בין משה פדלון ומאיה כץ, שמציב בבסיסו את המאחד על פני המפריד והמפלג".

ראש העיר הרצליה, משה פדלון: "בימים אלה צו השעה מחייב את כל מנהיגי הציבור לנהוג בממלכתיות, לפעול לחיבור ואיחוד, למצוא את השלם ולא את המפלג, ולנהוג באחריות למען עתידה של מדינת ישראל, וגם למען העתיד של העיר שלנו – הרצליה. התמיכה של המחנה הממלכתי היא טבעית מבחינתי."

התמיכה של המחנה הממלכתי בסיעתו של משה פדלון בבחירות המוניציפליות הקרובות שיתקיימו באוקטובר תבוא לידי ביטוי בכך שהסיעה תרוץ תחת השם ״המחנה הממלכתי״ ועם הפתק ״כן״ בקלפי.

כמו כן, במסגרת הפעילות המשותפת, במקום 7 ברשימה תמוקם ענת רודוניה, עו״ד בת 33. רודוניה כיהנה כסגנית יו״ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן וכן כראש מטה הצעירים של המחנה הממלכתי בבחירות לכנסת ה-25.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן