עוד כתבות בנושא

מיה חזרה הביתה איתי נשאר בשבי

מיה רגב שנחטפה ממסיבת נובה בקיבוץ רעים, שוחררה משבי החאמס אחרי ערב מורט עצבים, מיה מאושפזת במצב רפואי מורכב בבית החולים סורוקה. אחיה איתי נשאר בשבי החמאס

מיה ואיתי רגב
מיה חזרה הביתה איתי בשבי החמאס

 איתי (18) ומיה (21) רגב מהרצליה, נחטפו ממסיבת נובה לפני 49 ימים. "היינו במקסיקו שלושה שבועות ונחתנו ב-23:00 ביום שישי בישראל. כל הטיול הם דיברו על המסיבה וכמה הם רוצים להיות בה. היה איזה רגע שהם פחדו שהם לא יגיעו בזמן, כי פספסנו את הטיסה הראשונה שלנו, והם ממש התבאסו. בסוף הגענו הביתה בשישי בחצות, וב-00:20 הם כבר היו בדרך למסיבה", אמרה האם מירית בכלי התקשורת.

בני משפחת רגב מהרצליה, קבלו סרטון בו ראו את ילדיהם שנחטפו על ידי החאמס, מובלים לעזה בטנדר. מכך הסיקו שילדיהם בחיים ועשו הכל כדי להשיבם הביתה בחיים.

במהלך החודש האחרון, נקבע שיא חדש עם אלפי רצים ורצות שתמכו, בין אם באופן אישי ובין אם באופן מאורגן. אחת הריצות המשותפות הגדולות ביותר הייתה בפארק הרצליה, בשיתוף עיריית הרצליה, אליו הגיעו אלפים כדי לרוץ למען השבתם של מיה ואיתי רגב. תושבי הרצליה שתמכו במשפחה מצפים בהתרגשות לבואה של מיה וממתינים לשובו של איתי מהשבי.

מיה רגב

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "אנו נרגשים מאוד על שחרורה של מיה רגב ונעשה הכל על מנת לסייע לה לחזור לשיגרת חיים מלאה וטובה. אנו לא ננוח ולא נשקוט עד שכל החטופים יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים. זוהי חובתם הערכית והמוסרית של מקבלי ההחלטות במדינה."

בעקבות המלחמה, עיריית הרצליה פתחה מחלקה ייעודית שמסייעת למשפחות החטופים מהרצליה, מיה ואיתי רגב, עומר שם טוב ומייה שם, ולבני משפחות החטופים המתארחים בעיר, אל מול גורמי הצבא והמדינה. את המחלקה מנהלת בהתנדבות תמר גורן, לשעבר קצינה בחיל החינוך בדרגת רב-סרן ומתנדבת בער"ן.

תמר והצוות המקצועי של העירייה נמצאים בקשר צמוד מול משפחות החטופים, יחד עם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים, במטרה להקל ולסייע להן, להוות איש קשר מול גורמי הצבא והמדינה, ולתת מענה רגיש וייחודי לכל משפחה על פי צרכיה, בתקופה הקשה שעוברת עליהן.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן