עוד כתבות בנושא

מיזם חדש בהרצליה:"חיפושית" – לגלות את הטבע בעיר.

מחלקת איכות הסביבה בעיריית הרצליה משיקה את "חיפושית" – מיזם חדש שמטרתו לחבר את תושבות ותושבי העיר לטבע שנמצא ממש מתחת לבית.

תמונות של בעלי חיים שצולמו בהרצליה. צילום: דוברות עיריית הרצליה

איך עושים את זה?
ראשית, מורידים את האפליקציה הייעודית iNaturalist / איי-נטורליסט.
לאחר מכן, יוצאים לטבע, שנמצא מסביבנו, פוקחים עיניים, מצלמים את כל מה שנראה מעניין – פרחים וצמחים, ציפורים, חרקים וחיות, מעלים לאפליקציה, ולומדים לזהות את המגוון הביולוגי הקיים בהרצליה.
מעבר לכיף שבפעילות עצמה, האפליקציה תעזור לתושבות ולתושבים בזיהוי של מה שראו, ותחבר אותם לקהילה המדעית שתבדוק את התצפיות שלהם.
 
ואפשר גם ביחד:
עיריית הרצליה פותחת קורס מנטרים שבו המשתתפות והמשתתפים יכירו לעומק את תחום המדע האזרחי ואת המיזם העירוני. משתתפי הקורס ייקחו חלק פעיל, יכירו חיות וחרקים בשמם, יצלמו תמונות יפות ויהיו חלק מהקהילה המדעית. הקורס יכלול ידע מעשיר במגוון תחומי הביולוגיה (כללי ומקומי) ושיעורים מעשיים בניטור הטבע באתרים השנים בעיר.
הקורס בן 5 מפגשים. משך כל מפגש: שעתיים.
עלות הקורס: 50 ₪.

תמונות של בעלי חיים שצולמו בהרצליה. צילום: דוברות עיריית הרצליה

ניתן להירשם לקורס בוקר שיתקיים בין השעות: 12:30-10:30, ושיפתח ב-5.4, או לקורס ערב שיתקיים בין השעות: 19:30-17:30, ושיפתח ב-6.4.
 
לפרטים נוספים על מיזם "חיפושית", ולהרשמה לקורס, ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור:  https://bit.ly/36jj7RL
 
 ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "עיריית הרצליה חרטה על דגלה לפעול למען שמירה על הקיימות ועל איכות הסביבה בעיר, והיא מקצה לכך משאבים רבים. אנו מקדמים כל יוזמה שמחברת את התושבות והתושבים לטבע ולסביבה, ואני משוכנע שמיזם "חיפושית", והקורס שאנו מקיימים במסגרתו, יפתחו לתושבי הרצליה צוהר לעולם שלם של צמחים מרהיבים וחיות מופלאות, שנמצא ממש מתחת לבית."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן