עוד כתבות בנושא

מי עומד מאחורי ההתנגדויות להתחדשות העירונית בשיכון ויצמן?

אחת המתנגדות לפרויקט ויצמן בהרצליה היא סוזי נדב ענתבי, חברי העמותה שבשמה היא הגישה התנגדות התנערו ממנה. בעקבות כך הגישו תושבי השיכון תביעה בסך 5 מיליון שקל נגד ענתבי והעמותה שבראשה היא עומדת

פרויקט ויצמן בהרצליה ממשיך להסעיר את הרצליה, תחקיר של "הרצליה ניוז" העלה כי סוזי נדב ענתבי, אחת המתנגדות לפרויקט, לא מתגוררת בעיר והדירה שברשותה היא בשכונת שביב ולא בשיכון ויצמן.

עו"ד עודד ישראלי, שמייצג את הדיירים והסוחרים בשיכון: "הכל התחיל כשהופתענו לגלות עמותה עלומה שהגישה התנגדות לפרויקט – דבר שמונע את הגשת הבקשה להיתר. ההתנגדות הזו הדהימה את כולם כי אף אחד לא ידע מי זו העמותה ומי החברים בה".

כדי לברר יותר פרטים בנושא נשלח חוקר פרטי לכתובת שנתנה יו"ר העמותה, סוזי נדב ענתבי – רחוב זיסו בשכונת שביב בהרצליה. מסרטון שצילם במקום עולה כי ענתבי לא מתגוררת במקום, אלא דיירת שלה, וכי היא גרה ברחוב ביאליק ברמת גן. כשהגיע החוקר לכתובת האמתית הוא אישר את הנושא.

"יו"ר העמותה הגישה תצהירים שבהם היא מצהירה שהיא תושבת העיר וזה על פי הממצאים שבידנו לא אמת", אומר ישראלי. "אין לה שום קשר לשיכון ויצמן ואנחנו לא מבינים מה פשר ההתנגדויות שהוגשו. אז פנינו למייסדי העמותה וקיבלנו מכתב שבו הם כותבים במפורש: 'כתב ההתנגדות שהוגש על ידי סוזי נדב ענתבי הוגש ללא ידיעת חברי האספה הכללית של העמותה, שכן לא הובא לדיון בפני האספה הכללית ולא ניתן אישור כחוק להגשתו".

לדברי ישראלי, "כל ההתנגדות הזו, שגורמת נזק אדיר ומעכבת פרויקט חשוב למאות דיירים, הוגשה שלא כדין".

בעקבות כך הגיש עו"ד ישראלי תביעה בסך 5 מיליון שקל נגד ענתבי ונגד העמותה. "תושבי השיכון החליטו לגלות אפס סובלנות כלפי מי שמפריע לפרויקט ללא סיבה מוצדקת. הגשנו את התביעה נגד גברת נדב ענתבי וחברי העמותה שלא יודעים לרסן אותה וגורמים נזק אדיר לפרויקט. אנחנו נבוא חשבון עם כל אחד שמפריע לפרויקט הזה".

יו"ר עמותת תושבי הרצליה למען תכנון ראוי לאיכות חיים וסביבה סוזי נדב ענטבי מסרה בתגובה: "זוהי תביעת השתקה, יש פה הסתה ועשיית שיימינג נגד העמותה ונגד העומדת בראשה. אני ממליצה לכל הבוחשים להמתין בסבלנות וכל הדברים יובהרו בוועדות התכנון ובבית המשפט."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן