עוד כתבות בנושא

קבוצת ז'אן – מצאנו בית לאלפי משפחות בשרון

לא סתם בחר BDI בקבוצת ז'אן במקום השמיני בישראל בשיווק פרוייקטים בנדל"ן, צורי ז'אן ואתי נחום מקבוצת ז'אן הצליחו לקחת את עולם התיווך לעידן החדש ומשווקים היום מאות דירות חדשות, ומעניקים פתרון שיווק ומכירה מותאם לכל פרוייקט ולכל קבלן

אתי נחום וצורי ז'אן קבוצת ז'אן בית לאלפי משפחות בשרון צילום: שי קדם

מי שמכיר את הפעילות של קבוצת ז'אן לא מופתע מהבשורה על בחירה במקום השמיני בישראל בשיווק פרוייקטים בנדל"ן, במשרד "קבוצת ז'אן" בהרצליה משווקים כעת יותר מעשרה פרוייקטים למגורים חדשים ומעניינים בהרצליה רעננה ובשרון. מדובר במאות דירות, שבנוגע לחלקן יודעים כאן כבר מראש למי יימכרו. זאת בזכות "מועדון הלקוחות" של החברה – מאגר מידע ממוחשב הכולל לקוחות וותיקים וחדשים, על בקשותיהם, מאפייניהם ורצונותיהם. בעלי הבית, צורי ז'אן ואתי נחום מציעים לכל מי שמעוניין לרכוש דירה חדשה בעתיד הקרוב להצטרף למאגר המידע על מנת שלא לפספס הזדמנויות חד פעמיות במחירים אטרקטיביים.

כשקונים דירה בפרויקט קבלני בתכנון (מה שנקרא "על הנייר") תזמון הוא שם המשחק. ככל שמצטרפים לפרויקט מוקדם יותר מחירי הדירות נמוכים יותר וההיצע שממנו ניתן לבחור – גבוה יותר. הבעיה היא שעד שרוב האנשים שומעים על פרויקט חדש שיצא לשוק, הם כבר פספסו את שלב המכירה המוקדם ביותר, ה"פרי סייל" (Pre Sale). לכן השקיעו ב"קבוצת ז'אן" בבניית מאגר לקוחות חדש וממוחשב שדרכו ניתן לאתר את הלקוחות הרלוונטיים לכל פרויקט ופרויקט, ליצור איתם קשר ולעדכן אותם שדירת החלומות שלהם מתחילה את תהליך לידתה.

"בשנים האחרונות אימצנו את הקידמה הטכנולוגית ושיטות שיווק חדשניות ואישיות", אומרת אתי. "יש לנו מערכות ממוחשבות שאוספות נתונים על הלקוחות, שומרות איתם על קשר ואם הם מתעניינים במשהו אז כאשר יוצא פרויקט רלוונטי אנחנו יוצרים איתם קשר. אנחנו יודעים איך להגיע לקהלים הנכונים דרך המדיות החברתיות ומתאימים פרויקט ללקוח. לכן שווה להיכנס למאגר, להיות מעודכנים בפרויקטים חדשים שלנו, להירשם מראש ולהנות מתנאי תשלום טובים ומחירים אטרקטיביים".

אתי נותנת כדוגמא פרויקט חדש שהם מובילים בגליל ים.

"אנחנו בכלל לא מפרסמים את הפרויקט. יש לנו במאגר מספיק שמות של לקוחות שאני יודעת שייקנו כי זה מה שהם רוצים ומתאים להם. אלה שרשומים קרובים אלינו ושומעים ראשונים על הפרויקט. לצערי יש מחסור מטורף בדירות והפרויקטים בהרצליה גם ככה לא המוניים".

נותנים מעטפת כוללת של שירות מעולה ומלווים את הלקוחות לאורך כל הפרויקט

בנוסף ליכולת להצטרף לפרויקטים מעניינים בשלב מוקדם,  הלקוחות יודעים ש"קבוצת ז'אן" לא עובדים עם כל קבלן שיוצא לשוק.

אתי: "אנחנו עובדים רק עם קבלנים ויזמים שיש להם ניסיון ושאנחנו בטוחים שבסוף התהליך הלקוחות שלנו יקבלו את הדירה ששילמו עליה. לא פעם פסלנו שיווק של פרויקטים שלגביהם היו לנו ספקות".

אבל קבלנים הם לא אנשי המקצוע היחידים שב" קבוצת ז'אן" עובדים איתם. אחרי עשרות שנים בתחום לצורי ואתי יש ידע מקיף בכל התחומים הקשורים לרכישת דירה חדשה וניסיון רב עם אנשי מקצוע.

"אנחנו מובילים את הפרויקט מהשלב הראשוני של איתור הקונים ועד השלב שבו מתגשם להם החלום של דירה חדשה. לכן אנחנו מחוברים לכל בעלי המקצוע הרלוונטיים לפרויקט – אדריכלים, מהנדסים, יועצי משכנתאות, מעצבי פנים, עורכי דין ועוד. אנשים שרצים איתנו הרבה שנים ונבחרו בקפידה ואנחנו יודעים שייתנו את השרות הטוב ביותר ללקוחות, וכמובן שאנחנו רק ממליצים ולא חייבים לקחת את האנשים שלנו. בנוסף יש את הידע הנרחב שלנו בתחום – מי שמסתמך על מכירת דירה קיימת אנחנו מסייעים לו בהערכת שווי השוק שלה, תמחור נכון ומטפלים לו גם במכירה. אנחנו בונים ללקוחות מעטפת כוללת והולכים איתם יד ביד על מנת לצלוח את תהליך רכישת הדירה שלפעמים הוא מורכב ותמיד מערב הרבה רגשות".

למה הכוונה?

"רכישת דירה היא עסקה אמוציונאלית, במיוחד אצל רוכשי דירה ראשונה. אנחנו מבינים את הצרכים שלהם, מסבירים להם מה הם יכולים ומלווים אותם בתהליך. כשמדובר בזוגות הצעירים אנחנו גם מדברים עם ההורים משני הצדדים שלרוב מעורבים. לכולם אנחנו נותנים אוזן קשבת. אנשים מתקשרים בקשר לכל מיני נושאים ובעיות ואנחנו נרתמים לעזור. גם במקרים שהם בסופו של דבר לא קונים את הדירה דרכינו, אנשים ממשיכים להתקשר ולהתייעץ כי הם יודעים שאצלנו ישמעו את האמת ויקבלו את התשובה האמינה והנכונה. אלה שרכשו מאיתנו חוזרים אלינו להשתדרג או למכור את הנכס, ומגיעים אלינו אחים, שכנים וקרובים ולפעמים אנחנו מלווים משפחות שלמות. לדעתי זה הכי מעיד עלינו ועל המקצועיות שלנו. אנחנו לא שוכחים שבלי הלקוחות שלנו אנחנו לא קיימים ולכן הם חשובים לנו ואנחנו מעניקים להם שירות אמין, מסור ומקצועי".

ניסיון מצטבר של למעלה מ 50 שנה

אם סופרים ביחד את שנות הוותק שיש לצמד ז'אן ונחום מגיעים בקלות ליותר מ 50. מדובר בשני הרצליינים וותיקים שמכירים את העיר וסביבותיה לעומק ולרוחב. זה דבר קריטי שכן השיקולים המעורבים בקניית דירה, ובמיוחד למגורים, הם עצומים ומגוונים.

"כהרצליינים אנחנו מכירים את השוק על בוריו. לא רק מחירים אלא גם שכונות, בתי ספר, שירותי קהילה ושאר הניואנסים. אנחנו מעורים היטב בתכנון העירוני בעיריית הרצליה, ועוקבים אחרי כל החוקים, המיסים והרפורמות בתחום דרך קבוצת הוואצפ של אתר "מיקומי" שמנגיש את כל המידע בקלות. בנוסף אנחנו כל הזמן מתפתחים טכנולוגית ולומדים דברים חדשים. שנינו נרשמנו ללימודי תואר ראשון בניהול ארגוני וחברה וכל זה כדי להעשיר את הידע שלנו, ידע שאנחנו חולקים ומעבירים ללקוחות שלנו כדי שיוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורם. אנחנו כמו קניון גדול שברגע שנכנסים אליו מוצאים בו את המענה לכל הצרכים".

ובהתאמה, השנה ייכנסו העובדים של "קבוצת ז'אן" למשרדים חדשים, משודרגים ויפים.

"בשנה האחרונה התרחבנו מאוד. הוספנו כח אדם והתחלנו לקחת פרויקטים מחוץ להרצליה – רעננה כפר סבא, רמת השרון. המשרד החדש נותן מענה גם לצרכים נוספים ולחזון שלנו, שהוא להתרחב לכל ערי השרון. תהיה בו תצוגה לפרויקטים חדשים, חדרי עבודה ולקוחות ועוד".

במשרד החדש של "קבוצת ז'אן" ברחוב סוקולוב מטפלים בעיקר ביזמות, פרויקטים חדשים והתחדשות עירונית (תמ"א 38).  במשרד השני של החברה, ברחוב אלתרמן 42 , מטפלים בתיווך דירות יד שנייה.

"המשרד בהרצליה הירוקה נפתח לפני כשלוש שנים עקב ביקוש הולך וגדל. מאז חיזקנו את תחום התיווך של דירות יד שנייה, שהוא שונה מאוד מדירות חדשות. ביד שנייה מושקעים מאמצים גדולים באיתור הדירה והתאמתה ללקוח. בנוסף הלקוח רואה אותה בעיניים ומבין מה הוא מקבל. את הדירה על הנייר הלקוחות צריכים לדמיין ולא תמיד הם יודעים לשאול את השאלות הנכונות. לפעמים הם שוכחים להסתכל על פרמטרים כמו גודל המעלית או פחי הזבל ואנחנו מסבירים להם על מה להסתכל".

אפקט הקורונה

את צורי ז'אן ואתי נחום אין הרבה צורך להציג. שני אנשי נדל"ן ותיקים אשר נפגשו לפני 10 שנים כשהקימו בהרצליה את איגוד המתווכים (וכיום אתי היא יו"ר משותף של מחוז שרון של הלישכה). אבל עם כל ההיכרות המעמיקה שלהם עם הענף, גם הם הופתעו ממה שקרה בו בעקבות מגיפת הקורונה.

"בשנת הקורונה הייתה עלייה משמעותית בביקוש, עד כדי כך שהתרוקנו מנכסינו וכבר לא נשארו לנו דירות להציע", נזכרת אתי. "כשאנשים נכנסו לבידוד הם עברו תהליך שבמהלכו הבינו את המשמעות של בית ומשפחה. זוגות שחזרו לגור עם ההורים ועזבו דירות שכורות החליטו לקנות, אחרים החלו לחפש דירות עם מרפסת או בתים עם גינה, והגיעו בקשות רבות. מצד שני העיריות עצרו פרויקטים, לא שיחררו היתרי בנייה וכמות הבנייה, שמלכתחילה לא הייתה מספיקה, ירדה. המצב כל כך קשה שלפעמים אני נאלצת לבחור בין זוגות שרוצים את אותה דירה".

אם כן, למה אתם מחכים? היכנסו לאתר של "ז'אן נכסים", השאירו פרטים וייצרו איתכם קשר.

https://www.zangroup.co.il

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן