עוד כתבות בנושא

"מצדיע לך בן אהוב"

"מצדיע לך בן אהוב. מבטיח שנעשה הכל למען מי שהקריב, חבריך לנשק והעם הישראלי כולו" אלפים בהם ראשי המדינה ליוו את גל איזנקוט הי"ד בדרכו האחרונה

מצדיע לך בן אהוב
אלפים ליוו את גל אייזנקוט למנוחות

"מצדיע לך בן אהוב". אלפים בהם ראשי המדינה נשיא המדינה בוז'י הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים, ואישי ציבור הגיעו ללוות את גל איזנקוט הי"ד למנוחות בהרצליה. לבקשת המשפחה שלמה ארצי שר את ירח.

תושבי הרצליה הביעו את הכאב ועמדו בצידי הדרכים עם דגלי ישראל. בבית העלמין הצבאי ברחוב פינסקר, אלפים הגיעו להלוויתו של רב-סמל ראשון במיל' גל איזנקוט (25). גל נולד וגדל בהרצליה, נפל אתמול בקרב ברצועת עזה. בנו הצעיר של הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, שירת כחובש ולוחם חי"ר ביחידת מגלן ובמילואים.

 

גל מאיר איזנקוט
גל איזנקוט ז"ל וגדי איזנקוט

גל ספורטאי מצטיין בטריאתלון, לא היסס ב7 לאוקטובר וגויס יחד עם חבריו ליחידה גדי איזנקוט ספד לבנו: "התפעלתי מהרצינות לצד חוש ההומור שלך. מצוינות הייתה דרך חייך, בלימודים, בצופים, בתריאטלון.

קראנו לך גל מאיר על שם אבי וכשהיו שואלים אותך לשמך היית אומר רק גל מאיר, ורק בגיבוש טירונות שמעו את שמך המלא. הקפצתי אותך לאוגדה ושירתת במילואים עד נופלך עם חברך אייל ברקוביץ' ז"ל. שמחת לשמוע שהפעילות ההתקפית בה השתתפת תרמה לשחרור החטופים ובמיוחד התייחסת לילדים. הסתכלנו על הקשר המיוחד שלך לאחיינים שהתמגנטו אליך בכל מפגש. אמרת שאתה וחבריך מרגישים שזו מלחמה צודקת, שחייבים להחזיר את כל החטופים ולהביס את חמאס".

הרמטכ"ל לשעבר, השר בני גנץ: "מה גורם לבחור צעיר ומוכשר לעזוב הכל ולצאת אל הקרב? הבית, הבית שלכם, שלנו, מדינת ישראל שנמצאת אולי בשעתה הקשה ביותר. הבית שמלמד לצעוק אחריי. גדי, כשאישרנו תכניות ידענו שהחיצים על המפות יכולים להפוך לחיצים בלב המשפחות ואתה, חברי, התגלמות הצבת האינטרס הלאומי מעל כל שיקול משפחתי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן