עוד כתבות בנושא

מציינים את שבוע הבטיחות בדרכים בהרצליה

"איש הכביש" ברחובות העיר ומגוון פעילויות בגינות הקהילתיות ובשער העיר

איש הכביש" בפעולה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

שבוע הבטיחות בדרכים הארצי יצוין השנה בתאריכים 17-13 בנובמבר 2022. לכבוד המאורע, המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית הרצליה יקיים מגוון פעילויות ברחבי העיר.
 
"איש הכביש" – שחקן המחופש לדמות קומיקס בשם "איש הכביש" ובידו שלט: "10 קמ"ש פחות – פי 2 סיכוי לחיות", יסתובב ברחובות הרצליה, יפנה לנהגים שיעמדו ברמזור אדום, ויסביר לעוברי אורח על החשיבות בשמירה על בטיחות בדרכים.
תוכלו לפגוש את איש הכביש במועדים: יום ראשון, 13.11, לאורך רחוב הרב קוק; יום שני, 14.11, לאורך רחוב יוסף נבו; יום שלישי, 15.11, לאורך רחוב ז'בוטינסקי; יום חמישי, 17.11, לאורך רחוב אבא אבן.
 
הילדים וההורים שיגיעו לגינות הקהילתיות ולרחבת שער העיר ייהנו מפעילויות מהנות שישלבו ערכי למידה חינוכיים בנושא זהירות בדרכים:
פעילויות ומשחקים עם ליצן – בגינת חנה רובינא, גינת רשי, מתנ"ס נווה הרצליה, גינת המקובלים, אולם ביה"ס ברנר, גינת אשרמן, בית פוסטר וגן וריזלנד.
הצגה: "ארנב הזהב" – ביום שני, 14.11, בין השעות 17:30-16:30, בגינת רוזנפלד, גליל ים. ביום שני, 14.11, בין השעות 18:30-17:30, בגינת האומגה, גליל ים.
פעילויות בשער העיר – דמויות, מפעילים ומיצגים בנושאי בטיחות בדרכים ברחבת שער העיר. ביום רביעי, 16.11, בין השעות 18:30-16:30.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "נושא הבטיחות בדרכים נמצא בראש סדר העדיפויות של העירייה ואנו משקיעים משאבים רבים כדי להגדיל את המודעות ולהגביר את האכיפה. שבוע הבטיחות בדרכים הוא נדבך נוסף בשורה של יוזמות ופעילויות שאנו מבצעים לאורך השנה במטרה להפחית ככל שניתן את מקרי התאונות".
 
חברת המועצה, מחזיקת תיק התחבורה, עו"ד דניאל אייזנברג-צדיקים, אמרה: "אנו פועלים כל העת על מנת לשמור על הבטיחות בדרכים של תושבי הרצליה. כמי שמחזיקה את תיק התחבורה בעיר, אני פועלת להגדיל את המודעות לנושא, כבר מגיל צעיר, על מנת שנשמור על עצמנו ותמיד נחזור הביתה בשלום. אני מודה לצוות המקצועי והמסור של מטה הבטיחות העירוני, ולכל הגורמים בעירייה, שמסייעים בעבודתם המצוינת לאורך כל השנה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן