עוד כתבות בנושא

מקסים מולצ'נוב חייל בודד מהרצליה נהרג בפיגוע

לוחם צה"ל מקסים מולצ'נוב (20) חייל בודד מהרצליה נהרג בפיגוע הדריסה במחסום מכבים. מולצ'נוב, ששירת כלוחם בחיל התותחנים. ראש העיר משה פדלון: " עיריית הרצליה תעמוד לצד המשפחה בשעתה הקשה ותסייע בכל שיידרש כדי לחלוק למקסים כבוד אחרון"

מקסים מולצנוב ז"ל

סמל מקסים מולצ'נוב בן 20 נהרג בפיגוע הדריסה במחסום מכבים. מולצ'נוב בן 20, עלה לישראל מאוקראינה במסגרת תכנית נעלה והתגורר בהרצליה, היה לוחם תותחנים והועלה לדרגת סמל לאחר מותו. בני המשפחה החליטו בתיאום עם צה"ל כי מולצ'נוב ייטמן בישראל. הוריו יצאו מחר לארץ בטיסה מיוחדת. השאיפה היא כי הוא ייקבר ביום ראשון.

אביו של מקסים יבגני מסר לאתר YNET: "אצל הבן שלי תמיד הכול היה אמת. הוא היה תמיד הראשון ללכת לעזור לאחרים. לפני שנה הוא תרם מח עצם לילד בגרמניה. הוא היה מאוד גאה שהוא לא סתם בצבא, אלא ביחידה קרבית. הוא היה מאוד מיוחד, ילד עדין, תמיד פתוח לכל אחד ואחד"
מלבד מקסים מולצ'נוב, נפצעו בפיגוע עוד שלושה לוחמים, אחד באורח קשה ועוד שניים באורח קל. המחבל הגיע למקום ברכב מסחרי גדול, דרס שלושה צעירים הולכי רגל – ונמלט מהזירה. בתום מרדף שהתקיים דקות אחדות לאחר מכן – הוא חוסל על ידי מאבטחים במחסום חשמונאים הסמוך.
ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "אבל כבד נפל על העיר עם קבלת הבשורה המרה על הירצחו של לוחם צה"ל, תושב העיר סמל מקסים מולצ'נוב, אשר נהרג הבוקר בפיגוע הדריסה סמוך למחסום מכבים. אני שולח תנחומים למשפחה האבלה, נעשה הכל כדי ללוות את המשפחה ולעטוף אותם בחום ואהבה. עיריית הרצליה תעמוד לצד המשפחה בשעתה הקשה ותסייע בכל שיידרש כדי לחלוק למקסים כבוד אחרון"

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן