עוד כתבות בנושא

משט גיבורים קטנים 2021: הרצליה הצדיעה גם השנה לילדים ובני נוער בעלי מוגבלויות

עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה קיימו גם השנה, כחלק ממסורת רבת שנים, את משט "גיבורים קטנים" המצדיע לילדים ובני נוער בעלי מוגבלויות שכלית

המשט שהתקיים ביום שישי האחרון (28 במאי) כלל השנה עשרות ילדים ובני משפחותיהם, והשתתפו בו גם מפקדים בכירים מחיל הים, משמר הגבול ומשרד החינוך

במשט לקחו חלק משפחות, ילדים ובני נוער בגילאי 6 עד 21 החברים בתנועת 'גיבורים קטנים', תנועה חברתית לקירוב וקבלת בעלי מוגבלויות בניהולו של ד"ר יריב וינצר שהפליגו כאשר הם מלווים בעשרות יאכטות וסקיפרים, עוגני מרינה הרצליה. בלב ים חיכתה למשתתפים ספינת הסטיל של חיל הים לחגיגה מוזיקלית.

המשט הוזנק על ידי ראש העיר הרצליה, מר משה פדלון וסגניתו, יו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר הגב' עפרה בל וכלל מפקדים בכירים מחיל הים: תת אלוף דוד סער סלמה – מפקד חיל הים הנכנס, סא"ל שי – מפקד חיל הים זי"ס אילת הנכנס, אל"מ  מאיר עזורי מפקד שייטת 3, כמו גם בכירי משרד החינוך,  משמר הגבול והפורום לקידום השייט: אריה מור סמנכ"ל ביטחון חירום ובטיחות משרד החינוך,  סגן מפקד מחוז מרכז מג"ב סגן ניצב פנחס כהן ואיזי סוויסה – יו"ר הפורום לקידום השייט.

 ראש העיר משה פדלון אשר הזניק את המשט אמר: "בכל שנה מחדש אני מתרגש מהפעילות הענפה של גיבורים קטנים. אנחנו מאמצים את המשפט הקצר והחשוב 'ואהבת לרעך כמוך' בפעילות שמייצגת את הטוב ביותר של החברה הישראלית – צעירים שמצליחים להתגבר על הקשיים, ועשרות מתנדבים שבאים להעניק יום כיף מיוחד לילדים, לצעירים ולבני משפחותיהם". 

סגנית ראש העיר ויו"ר החבה לפיתוח תיירות בהרצליה עפרה בל דיברה על המשמעות המיוחדת של המשט השנה: "שנה שעברה בשל מגבלות הקורונה הזנקנו אתכם מרחוק, ואנחנו כל כך שמחים לחזור השנה ולהסתכל לכולכם בעיניים. לילדים המדהימים, תמשיכו להיות הגיבורים שאתם, ולכל מי שלוקח חלק במטרה החשובה הזאת – תמשיכו לעשות ולהפיץ רק טוב בעולם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן