עוד כתבות בנושא

משרד הפנים קבע: מדד ההון האנושי בעיריית הרצליה הוא הגבוה ביותר

עיריית הרצליה דורגה במקום הגבוה ביותר – עם הציון 100 – במדד משרד הפנים הבוחן את ניהול ההון האנושי והמנהל התקין ברשויות המקומיות.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון

במסגרת המדד, כל רשות מקומית מקבלת ציון הנע בין 0 ל-100 ובהתאם לציון זה נקבעת רמת התפקוד של תחום ההון האנושי.

המדד משוקלל על פי מגוון קריטריונים שנקבעו מראש על ידי משרד הפנים לקביעת דירוג הרשות, בין היתר, בתחום הגשת הצהרות הון, הליכי מכרזים, איוש משרות סטטוטוריות, חריגות שכר, מעמד ההון האנושי, מנגנון הערכת עובדים ועוד.

לאחר שיכלול הנתונים קיבלה עיריית הרצליה את הציון 100, המבטא את רמת הניהול המקצועית, טוהר המידות ועמידה מקסימלית בדרישות משרד הפנים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על התוצאה ואמר: "ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר המאפשר לעירייה לתת שירות מיטבי לתושבים, ניצול אפקטיבי של התקציב ושמירה על יציבות כלכלית. אני מודה למנכ"ל העירייה, אהוד לזר, למנהל אגף משאבי אנוש, גיל-עד סורדו, לסגנית ראש האגף, סמדר אקון, ולכל צוות האגף, על עבודתם הנאמנה והמקצועית שהביאה את עיריית הרצליה לתוצאה הגבוהה ביותר בדירוג הארצי."

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "אני מודה למנהל אגף משאבי אנוש, לסגנית ראש האגף, ולכל האגף על עבודתם המסורה והמקצועית. הציון המקסימלי שעיריית הרצליה קיבלה מעיד על ההקפדה שלנו למנהל תקין והוא מבסס את אמון התושבים בעירייה. ניהול מקצועי ואפקטיבי של משאבי אנוש מחייב דינמיות, גמישות וחדשנות בתהליכי העבודה. בכל אלה ניחנים עובדי האגף, ואני סמוך ובטוח שנמשיך לקבל את הציון הגבוה ביותר, בכל שנה."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן