עוד כתבות בנושא

סבא וסבתא סיימו בית-ספר

עונת מסיבות הסיום בהרצליה לפנינו, אבל את אות הפתיחה נתנה היום מסיבת סיום מרגשת במיוחד. זו היתה מסיבה הסיום של כ-75 תלמידות ותלמידים הלומדים בכיתות הוותיקים בעיר

תכנית כיתות ותיקים מתקיימת זו השנה החמישית בהרצליה, במסגרתה למעלה מ-150 סבים וסבתות חזרו עד כה לספסלי בית הספר ולמדו שיעורים בנושאים שונים להעשרה וידע כמו כל תלמיד מהמניין.

השנה פעלו במסגרת זו שבע כיתות, ובשנה הבאה יפתחו שתי כיתות נוספות. השנה, לאור הקורונה, למדו כל הסבים והסבתות מרחוק באמצעות הזום, 3 פעמים בשבוע, ובכך המשיכו להיות בקשר רציף גם בימי הבידוד והסגר. ברגע שהתאפשר לחזור לספסל הלימודים, חזרו שתי קבוצות של כ- 30 תלמידים ללמוד במרכז פסג"ה. 

התכנית הייחודית, בניהולה של שרה לאוטמן, פועלת ביוזמת אגף החינוך בעיריית הרצליה.

בטקס הסיום שהתקיים היום במרכז פסג"ה, נפגשו התלמידים סוף סוף פנים אל פנים. צבי קרמן, אחד התלמידים הוותיקים שהצטרף לתכנית יחד עם רעייתו רותי, סיפר בהתרגשות בסיום הטקס: "אני בטוח שמה שאני אומר משותף לכולנו. כל כך היינו מרותקים לשיעורים שלא פספסנו אף אחד מהם. מאז ילדותי לא אהבתי לבלות בבתי ספר – לא אהבתי ללמוד מתמטיקה, ספרות, תנ"ך, אבל עכשיו מאוד נדלקתי על הלימודים. בזכות המורים הנפלאים בתוכנית התחלתי ממש לאהוב ללמוד את כל אותם השיעורים שלא אהבתי בילדותי. בתקופת הקורונה לא פספסנו אף שיעור שהיה בזום וחיכינו כבר לחזור לבית הספר כשזה התאפשר שוב."

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה פועלת במגוון דרכים להעשרה והרחבת האופקים של בני הגיל השלישי, יחד עם עידוד הקשר ושיתוף הפעולה שלהם עם בני הדור הצעיר. אני מברך את אנשי החינוך המצוינים שלנו על פעילותם המקצועית, ההירתמות וההשקעה." 

מ"מ וסגנית ראש העירייה מממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "זו אחת התכניות המרגשות, הערכיות והחשובות במערכת החינוך שלנו. אני שמחה לראות את הצלחתה ואת התלמידים הוותיקים המאושרים. התמיכה בתושבים הוותיקים של העיר תמיד תעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן