עוד כתבות בנושא

סגן ראש העיר עופר לוי פוטר, סדר חדש בקואליציה?

אחרי תקופה ארוכה של מתיחות פיטר ראש העיר את סגנו עופר לוי מתפקידו פדלון "לצערי בחודשים האחרונים מר לוי פוגע בעבודת העירייה" בדרך לקואליציה חדשה

ראש עיריית הרצליה משה פדלון ועופר לוי בימים טובים יותר

שנה לבחירות ואחרי תקופה ארוכה של מתיחות שהתבטאה בין השאר בהיעדרות סגן ראש העיר מסיעת מרצ מישיבות מועצה מה שמנע רוב של הקואליציה, הודיע ראש העיר משה פדלון כי הוא שולל את סמכויותיו כסגן ראש העיר, שלילת תואר סגן ראש העיר טעונה אישור מועצת העיר.

במידה ולא תצורף סיעה נוספת לקואליציה, עלול ראש העיר לעמוד בפני מועצה לעומתית ויתקשה להעביר את תקציב העיריה לשנת 2023, יחד עם זאת נודע להרצליה ניוז כי  העריכו כי ישנם מגעים מתקדמים לצרוף של 2  מסיעות האופוזיציה לקואליציה ולהבטיח בכך את הרוב במועצת העיר לקראת אישור התקציב. ראש העיר משה פדלון זימן ישיבת מועצה שלא מן המניין ב 6 לדצמבר ההערכה היא שבישיבה תוצג הקואליציה החדשה.

סיעת מרצ מונה 3 חברים וההערכה היא כי חברת המועצה דניאל איזנברג צדיקים תישאר חברת קואליציה החלטתו של החבר השלישי בסיעה דרור בן עמי לא ידועה.

מלשכת ראש עיריית הרצליה נמסר:
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון הודיע אמש לעופר לוי על סיום תפקידו כסגנו. ראש העיר הסביר כי טובת העיר הרצליה ותושביה היא העומדת לנגד עיניו וכי לצערו בחודשים האחרונים מר לוי פוגע בעבודת העירייה והעובדה כי פעל לשיבוש וסיכול מהלכים עירוניים משמעותיים – אינה מאפשרת עוד עבודה משותפת.

 

מסיעתו של פדלון, חזון וניסיון, נמסר: "אחרי הרבה כרטיסים צהובים לאורך השנים נאלצנו להוציא לעופר לוי כרטיס אדום. לצערנו הוא גילה חוסר עניין בעבודות העומק ובעבודת הצוות של העירייה. לא ראה את עצמו כחלק מקבוצה הפועלת למען הכלל וניצל מעמדו לטובת נקודות זכות אישיות, הוא פגע בתכניות העבודה ולמעשה היה בנבדל בשנה האחרונה. נציין כי הקואליציה החדשה תשקף את האינטרסים של כלל תושבי העיר".

עופר לוי פרסם פוסט בו כתב בין השאר: "אתמול קיבלתי מראש העיר מכתב שבו הוא מודיע לי על שלילת סמכויותיי. ראש העיר כבר איים עליי בעבר שיעשה כן, אך לא התכופפתי והמשכתי לפעול לפי צו מצפוני, עבור תושבי הרצליה ובשם הערכים בגינם נבחרתי."

חברת המועצה דנה אורן ינאי מסרה בתגובה: "המסכה הוסרה, פדלון שבמשך 9 שנים חתר לשנות את האופי הליברלי והדמוקרטי של העיר הרצליה, עושה זאת עכשיו באופן מופגן וגלוי. תושבי הרצליה לא יסלחו לו על הניסיון להפוך את הרצליה לעיר של חושך.
חוסר יכולתו הפוליטית כפי שהודה בקולו מאלצת אותו לשבת עם קיצונים. החושך הגדול שעוטף את ישראל מנסה להרים ראש גם בהרצליה. תהיה לנו אופוזיציה ליברלית שתפעל בכל הכוח לעצירת המדיניות החשוכה של פדלון. ברוכים הבאים, עופר, דניאל ודרור.

תגובת סיעת ״יש עתיד״: עתידה של הרצליה אינה משחק ילדים, בטח שלא במציאות שנוצרה לאחר הבחירות הארציות. בבחירות המוניציפאליות יש עתיד תציע אלטרנטיבה שלטונית שתשים את הערכים והאינטרסים של תושבי הרצליה בראש סדר העדיפויות. משחק הכסאות המוסיקליים שהתנהל לכל אורך הקדנציה מביך. ג׳ובים הם לא חזות הכל. להרצליה מגיע הרבה יותר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן