עוד כתבות בנושא

נפתחה ההרשמה לעונת המנויים 2022-23 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה עונה WOW…

העונה החדשה בהיכל אמנויות הבמה הרצליה מציעה את מיטב התיאטרון החדש והעכשווי, מופעי מחול עשירים ועכשוויים, להקת NDT2 שחוזרת להיכל לבקשת הקהל (בלעדי בהרצליה), בלט ג'אז מונטריאול במחווה ללאונרד כהן, לצד סדרת מזרח מערב המארחת את גליקריה, אביהו מדינה ועוד, הסדרה הסימפונית הגדולה, זמר ישראלי תכניות לילדים ולכל המשפחה ועוד…  והעונה גם סדרה חדשה העוסקת בהומור.

מאז הקמתו, הפך היכל אמנויות הבמה הרצליה למרכז תרבות תוסס וססגוני, שאינו קופא על שמריו, המזוהה עם הצלחה, איכות ועשייה. העונה החדשה בהיכל תהיה עשירה ומגוונת במיוחד ותציע שפע מופעים שנבחרו בקפידה והותאמו למגוון קהלים בגילאים וטעמים שונים.

תיאטרון – סדרת התיאטרון מציעה העונה את כל מה שחדש ועכשווי. העונה יתארחו הצגות ומחזות זמר של התיאטראות המובילים בישראל, ביניהן: פיקוח נפש, חומות של תקווה, כימים אחדים, צניחה חופשית, ברוכים הבאים לגיהנום, מלאכת החיים ועוד, לצד מחזות הזמר לעבור את הקיר, החבדניקים והשנה היפה בחיי. למנויים תהיה אפשרות בחירה, ממיטב התיאטרון החדש והעכשווי המוצג בארץ בימים אילו.

מחול– בשנים האחרונות הפך ההיכל למרכז מחול עכשווי ותוסס, המתגאה בסדרת מחול איכותית ומגוונת הגדלה משנה לשנה. גם השנה ישמור ההיכל על מעמדו ומנוי המחול יציע מגוון ייחודי של השמות החמים בסצינת המחול מהארץ ומחו"ל. את העונה תפתח להקת בלט ג'אז מונטריאול BJM עם מופע בהשראת יצירתו של לאונרד כהן. בהמשך להקת המחול הלאומית הצ'כית, שתגיע לראשונה לישראל עם חגיגת מחול תיאטרלית ומלאת הומור, ולסיום, אירוע המחול של העונה – בלעדי בהרצליה, תיאטרון המחול ההולנדי NDT2, מלהקות המחול המובילות בעולם שתחזור להיכל לבקשת הקהל עם מבחר יצירות מרשימות, ביניהן יצירה של נדב צלנר – כוריאוגרף ישראלי מצליח ומבוקש באירופה. בנוסף, שתי בכורות ישראליות של להקת מחול בת-שבע ולהקת המחול ורטיגו.

חדש בהיכל! סדרת ההומור – העונה נתחדש בסדרה "אותי זה מצחיק" – סדרה העוסקת בהומור ותעשה לנו טוב על הלב. שלושה מופעי הומור, צחוק וסאטירה שיוקדשו לדמויות וגיבורי תרבות בתולדות ההומור הישראלי: יוסי בנאי, אפרים קישון, ניקוי ראש ועוד.

מוסיקה קלאסית – הסדרה הסימפונית הגדולה בעונתה ה- 19 בהיכל, תציע שילוב של יצירות מרעננות, לצד יצירות קלאסיות.

המלחין והמנצח גיל שוחט יארח את מיטב היוצרים הישראליים בתחום המוסיקה, למפגשים מרתקים בניצוחו והנחייתו ביניהם: מירי מסיקה, שלומי שבן, נורית גלרון, אילנית ועוד.

סדרת מזרח ומערב המצליחה – הסדרה המצליחה תמשיך לעונה גדולה ומסקרנת. תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של תום כהן, תארח את הזמרת גליקריה, נסרין קדרי ואת חתן פרס ישראל אביהו מדינה במופעים גדולים ומלאי צבע.

סדרת ערבי הזמר האהובה תוקדש העונה לפסטיבלי הזמר המיתולוגיים של שנות ה-60 וה-70 עם מיטב השירים שהשאירו חותם על הזמר הישראלי. בין המשתתפים העונה: רוחמה רז, ששי קשת, אדם, דודו זכאי ועוד. הסדרה בשילוב שירה בציבור.

מסע מוסיקלי מרתק נוסף בסדרה הערים המרתקות בעולם. העונה יתקיימו מופעים עם מיטב המוסיקה והפולקלור המוסיקלי של המרתקות בערי העולם ביניהן ברצלונה, חאניה – היפה שבכרתים, ליברפול, המערב הפרוע ועוד.

סדרת הוירטואוזים – עם אריק דוידוב. סדרה ייחודית ועשירה שמציעה חוויה מוסיקלית מלהיבה ומרגשת בכל מופע. אריק עם החצוצרה ולהקתו יארחו אומנים וירטואוזים בתחומם במפגשים מרתקים: טריו סורין עם "שמחת הכלייזמר", ליאוניד פטשקה, נגני בוזוקי וירטואוזים ועוד.

ילדים וכל המשפחה – תרבות מתחילים בגיל צעיר, ועל כן, מציע ההיכל בשבתות בבוקר את הסדרה "צלילי קסם" בהנחיית ניצה שאול, מסע מוסיקלי ססגוני לחייהם של המלחינים הגדולים.

העונה, גם סדרת התיאטרון לקטנטנים (3-5) תציע שלוש הצגות בשבתות בבוקר עבור הקהל הצעיר. לילדים גדולים (6-9) יועלו 5 הצגות של תיאטרון משובח ביניהן: אגדות המלך שלמה ומלכת שבא, ילדי בית העץ, החתול במגפיים ועוד. לאחר כל הצגה (בסדרת 6-9) יתקיים מפגש עם יוצרי/משתתפי ההצגה.

לסיכום, היכל אמנויות הבמה הרצליה מבטיח עונה WOW – עונה עשירה ומגוונת במיוחד עם שפע מופעים איכותיים מכל התחומים ולכל הגילאים. למנויי ההיכל הרבים והנאמנים –מנוי נח, גמיש וידידותי – מחכים לכם בהיכל.

לפרטים על מופעי העונה החדשה 2022-23

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן