עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה הכפילה את מספר הרכבים השיתופיים בעיר

מיזם הרכבים השיתופיים שהחל בהרצליה כפיילוט לפני כשנה, נחל הצלחה גדולה, וכעת הוא עולה שלב: העירייה הכפילה את מספר הרכבים השיתופיים והקצתה להם חניות נוספות ברחבי העיר.

למצטרפים חדשים תינתן הטבת הצטרפות בסך 150 ₪ לנסיעות (25 ₪ לחודש במשך 6 חודשים), עם הקלדת קוד הקופון: HERZ150 במעמד ההרשמה (למימוש עד סוף חודש יוני 2024, בכפוף לתקנון הקופונים).
חברת GoTo תפעיל את הרכבים השיתופיים לאחר שזכתה במכרז העירוני.

מודל הרכב השיתופי מנגיש לתושבים את האפשרות להשתמש ברכב כשעולה צורך נקודתי. הרכבים חונים ונאספים בנקודות מסומנות ברחבי העיר ומבטיחות נגישות גבוהה ונוחה.  מודל הרכב השיתופי הינו סטנדרט בינלאומי של ניידות בזכות השילוב של נוחות נסיעה ברכב פרטי, וחינוך לוויתור על אחזקת רכב.
השירות פועל באמצעות אפליקציה מתקדמת המאפשרת הזמנת רכב ליד הבית ותפעול הנסיעה בקלות.
ניתן להוריד את האפליקציה בקישור: https://bit.ly/49hdLlz

ניתן למצוא חניות של הרכבים השיתופיים ב-8 מוקדים ברחבי העיר: רחוב משכית 22, רחוב העצמאות 51, רחוב האוניברסיטה 3, רחוב אמירים 1, רחוב יצחק שמיר 9, תחנת רכבת הרצליה, רחוב אריה לייב יפה 51 ורחוב הבנים 69.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אומר: "עיריית הרצליה פועלת כל העת כדי להיטיב עם איכות החיים של התושבים וממשיכה להשקיע מאמצים רבים למציאת פתרונות חדשניים לתחבורה בעיר. הרכבים השיתופיים יתנו מענה איכותי לתושבים, יפחיתו את התלות בכלי רכב פרטיים ויהפכו את העיר לנגישה ומקיימת יותר."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן