עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה חתמה על אמנת העיר הבריאה

עיריית הרצליה חתמה על אמנת העיר הבריאה של 'רשת ערים בריאות בישראל'. הרצליה הצטרפה לרשת ערים בריאות לפני כ-20 שנה, מתוך אמונה במטרותיה, בדרך פעולתה ומתוך הכרה בחשיבות הדאגה לבריאות התושבים.

תמונה מתוך טקס החתימה. מימין לשמאל: משה פדלון, ד"ר מילכה דונחין, וד"ר רבקה שפר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

טקס החתימה התקיים בבניין העירייה, בהשתתפות: ראש העירייה, משה פדלון, מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, יו"ר רשת ערים בריאות בישראל, ד"ר מילכה דונחין, רופאת מחוז תל-אביב במשרד הבריאות, ד"ר רבקה שפר.

על פי האמנה, הרצליה תפעל לאימוץ העקרונות והאסטרטגיה לפיתוח בריאות וקיימות, למען יוכלו הדורות הבאים ליהנות מבריאות ומאיכות חיים טובה יותר. הרצליה תפעל לאמץ מדיניות של צמצום פערים בריאותיים; תבחן את ההשלכות הבריאותיות של החלטותיה; תבצע תכניות לקידום הבריאות ומניעת מחלות והיפגעות; תפתח ותשמור על השטחים הפתוחים בעיר ותבטיח נגישות אליהם לכלל הציבור; תשתף את הקהילה בתהליכי קבלת החלטות ובמימוש תכניות בנושאים הנוגעים לבריאותם ולאיכות חייהם; תקיים שיתוף פעולה בין תחומי ובין מגזרי; תשפר את זמינות ונגישות שירותי הבריאות לכלל האוכלוסייה; תשתתף בפעילויות של רשת הערים הבריאות בישראל ותפתח קשרים עם ערים בריאות ברחבי העולם, לשם שיתוף המידע ובהתנסויות.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ברך על הצטרפות העיר לאמנת העיר הבריאה, ואמר: "החתימה על האמנה תאפשר לנו להיות חלק מעשייה רחבה וחדשנית בתחום הבריאות ותאפשר לנו להעשיר את אפשרויות הפעולה. יחד, נצליח להביא להגברת שיתוף הפעולה של המדינה עם הרשויות המקומיות ובסופו של דבר נגרום ליותר עשייה למען קידום הבריאות של כולנו."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן