עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה יזמה פעולות ומהלכים לתמיכה באנשי החינוך בעיר בעקבות הזינוק בתחלואה

בתקופה מאתגרת זו, כשהמדינה נמצאת בעיצומו של הגל החמישי לקורונה והתחלואה הולכת וגדלה, מערכת החינוך בארץ נמצאת במצב של חוסר וודאות, בלבול ולחץ. הנחיות הבריאות משתנות מדי יום ומנהלי ומורי בתי הספר נאלצים להתמודד עם עשרות תלמידים חולים, כיתות שלמות שנמצאות בבידוד, למידה מרחוק ופניות אינטנסיביות של הורים מודאגים.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון

לאור המצב, עיריית הרצליה יוזמת פעולות ומהלכים לתמיכה באנשי החינוך בעיר, ולהזכיר להם שהם לא לבד במערכה. לדוגמא: העירייה פתחה השבוע "חמ"ל" ייעודי בתחום החינוך הנותן מעטפת סיוע, תמיכה ועזרה למנהלי ומורי מוסדות החינוך. החמ"ל פועל 24/7 ומפעיל סל של כלים לסיוע, בהם: תגבור מערך בדיקות קורונה, תגבור ההסברה, הפעלת מערך חיסונים עירוני, מענה בזמן אמת של אנשי רפואה, והכל תוך ליווי צמוד של מפקח מטעם משרד החינוך ומנהלות מחלקת אגף החינוך בעירייה.

עיריית הרצליה קיימה אתמול (יום ב') מפגש לייב בפייסבוק עם פאנל מומחים מקצועי שענה על כל השאלות של ההורים בנושא חיסוני קורונה לילדים.
זוהי יוזמה אחת מבין רבות שהעירייה מקיימת מאז פרוץ מגפת הקורונה.

בתוך כך, ראש העירייה, משה פדלון, שלח הבוקר מכתבי תמיכה לכל מנהלי ומורי בתי הספר בעיר, תחת הכותרת : "ערבות הדדית ותמיכה כנה".

ראש העירייה כתב במכתב: "בימים אלה של חוסר ודאות לאור התפשטות חוזרת של נגיף הקורונה וברגעי התמודדות יום יומית עם אירועים רגשיים חברתיים מורכבים אני מוצא חובה לפנות אליכם בפנייה ישירה, אתם חוד החנית של החינוך בעיר הרצליה. ברצוני להודות לכל אחת ואחד מכם על השקעתכם המקצועית והכנה, על נתינתכם המסורה מכל הלב עבור כלל תלמידות ותלמידי בית הספר. אני מחזק את ידכם וטופח על שכמכם לאור תפקודכם המשובח בתקופה מורכבת זו. כולי תקווה שבחברה שלנו יכבדו ויישמו תקשורת בינאישית בעלת צביון מנומס, רהוט ואדיב ויוקיעו שימוש לא הולם ואלים. ערך ערבות ההדדית הינו אבן יסוד ביחסים בינאישיים. עיריית הרצליה פועלת רבות לרווחת התושבים במגוון נושאים ובעיקר בחינוך וערכים. אני כראש רשות אמשיך ככל שביכולתי לפעול למען כל תושבי העיר, לדאוג לטובת כלל הציבור ולעשייה חינוכית נאותה בכל המוסדות החינוכיים ברחבי העיר. גאה בכם ומאחל לכם, לבני משפחתכם, לכל התלמידים והוריהם ימים שקטים ובשורות טובות."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן