עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה יצאה לקראת הסילבסטר במסע הסברה אינטראקטיבי עם שחקנים בנושא בטיחות בדרכים

עיריית הרצליה נערכה לליל השנה האזרחית החדשה ולחגיגות הסילבסטר, על מנת להבטיח שכולם יחזרו הביתה בשלום.

תמונה מהפעילות. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

העירייה, בשיתוף מטה הבטיחות העירוני, קיימה פעילות הסברה בקרב החוגגים בעיר, במטרה להגביר את המודעות לבחירת נהג תורן, תוך שימת דגש על המסר – "אם שותים, לא נוהגים".

הפעילות התקיימה בימים חמישי ושישי האחרונים בשעות הלילה, ברחבת שער העיר, צומת בן גוריון-ארלוזורוב ואזור התעשייה.

שחקנים "שיכורים" הסתובבו ברחוב והעבירו לתושבים את המסר של זהירות בדרכים. בנוסף, ביצעו מופעי להטוטנות ופעילויות אינטראקטיביות להגברת המודעות.
עוד בפעילות, "בובת אלכוהול" אנושית הסתובבה בין המבלים, ושחקנים עם "משקפי אלכוהול" המדמים נראות מטושטשת ומוגבלת כמו במצב של שכרות, הזמינו את המבלים להרכיב את המשקפיים כדי לחוש כיצד הראייה נהיית לקויה כשהם שותים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "מבצע ההסברה שלנו נועד לחדד את המסר של זהירות בדרכים ולהבטיח שכולם יחזרו הביתה בשלום. אני קורא לכל מי שיוצא לבלות לגלות אחריות ולוודא שמי שנוהג, לא שותה. אני מאחל לתושבות ולתושבים שנה אזרחית טובה ובטוחה."

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה, דניאל איזנברג צדיקים, אומרת: "ליל הסילבסטר הוא אחד הימים הרגישים שהצריכו מכולנו להגביר את הערנות, לגלות אחריות אישית ולנהוג במשנה זהירות. פעילות ההסברה שקיימנו נועדה להגביר את המודעות בקרב המבלים לסכנות הטמונות בשילוב אלכוהול ונהיגה."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן