עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה לוקחת אחריות על הקאנטרי

מאבק המנויים הצליח עיריית הרצליה הודיעה על העברת ניהול הקאנטרי לעיריית הרצליה ושיקום המתקן

עיריית הרצליה לוקחת אחריות על הקאנטרי

מאבק המנויים הצליח, קאנטרי הרצליה שסבל בשנים האחרונות מהזנחה מתמשכת שהובילה להשבתת המתקנים עובר לניהול עיריית הרצליה.

קאנטרי הרצליה שהופעל שנים רבות על ידי חברת עופר קיט ונופש השייכת לעופר השקעות בבעלות משפחת עופר, היה מרכז חיים עירוני שוקק החברה עדיים מתפארת באתר האינטרנט שלה בקאנטרי אך בפועל הזניחה אותו עד שלא היה ראוי יותר לשימוש. לפני מספר שנים נוהל משא ומתן להעברת הניהול לקבוצת הולמס פלייס אך המשא ומתן לא צלח וההזנחה המשיכה.

במהלך השנים בוצעו עבודות תחזוקה ושדרוג, אך לא בוצע השיפוץ המאסיבי שנדרש.

היום הודיעה עיריית הרצליה כי "הנהלת העירייה  הגיעה למסקנה כי הפתרון הנכון לשעה זו הוא חזרת הקאנטרי לידי העירייה, והוחלט כי גם שיפוצו, תחזוקתו והתאמתו למציאות המשתנה יהיו בידי העירייה. השיפוץ הראשוני צפוי להימשך כחצי שנה, בהשקעה של מיליוני שקלים."

ראש העירייה מינה צוות עירוני משולב, בראשות מנכ"ל העירייה עו"ד אהוד לזר, שקיבל לידיו את האחריות לטפל בכל הקשור לשיפוץ המקום והפעלתו בהמשך, וגם במציאת המענים המתאימים לתושבים בעת הזו.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על ההחלטה להעביר את ניהול הקאנטרי קלאב לידי העירייה, ואמר: "עיריית הרצליה קשובה לצרכים ולרצונות של התושבים, וכעיר שמקדמת אורח חיים בריא וספורטיבי, ברור שלתושבי העיר שלנו מגיע ליהנות מקאנטרי עירוני חדשני, מודרני, מתוחזק ואיכותי – ברמה הגבוהה ביותר. בכוונתנו לפעול במהירות על מנת לפתוח את הקאנטרי המחודש לקראת הקיץ הקרוב, במחירים שווים לכל כיס."

סגנית ומ״מ ראש העירייה, מאיה כץ, אמרה: ״פרויקט הקאנטרי קלאב החל עוד בקדנציה הקודמת, אז בחרה העירייה להילחם כנגד הרצון להעביר את תפעול הקאנטרי למפעיל נוסף שהיה מייקר את העלויות ופוגע משמעותית במנויים. בשנים האחרונות היה תהליך מורכב לפרק את השותפות החוזית מול המפעיל, התחייבות שניתנה להם לפני הרבה שנים. כילדה הייתי מבלה ימים רבים עם הורי בקאנטרי קלאב הרצליה ואני בטוחה שבתום השיפוץ והעברתו לחזקת העיריה באופן בלעדי, תושבים רבים ייהנו גם ממחיר שפוי שלא מתפשר על איכות בריכות השחייה ופעילות הפנאי במקום״

סגנית ראש העירייה, עפרה בל, אמרה: "אני נרגשת ושמחה לקחת חלק בניהול הקאנטרי קלאב של הרצליה. אעשה כמיטב יכולתי לקחת את הקאנטרי למחוזות חדשים וגבוהים הכולל את המתקנים הכי חדשים ומתקדמים. תושבי העיר יוכלו ליהנות מכלל השירותים החדשים שיהיו לקאנטרי להציע, וזאת תוך פרק הזמן הקצר ביותר שיתאפשר."

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "אני רואה חשיבות רבה בהעברת ניהול הקאנטרי בידי העירייה, שתדע לספק לתושבים שירות איכותי, יעיל ואפקטיבי, ותהווה בית לפניות והבקשות של התושבים. אני מודה לצוות העירוני על ההירתמות המהירה למהלך, ואני מאחל הצלחה גדולה לכל הנוגעים בדבר."

 

פלורה מיאלי - מאבק המנויים הצליח עיריית הרצליה תנהל את הקאנטרי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן