עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה למען העסקים

עיריית הרצליה בשיתוף "מעוף" פותחת קורסים מסובסדים לבעלי העסקים בעיר. בנוסף יוענק סל הטבות לבתי עסק בתקופת המלחמה

מתקשים למכור את הסחורה בזמן המלחמה? עיריית הרצליה בשיתוף "מעוף" תעניק קורסים להכרה מעמיקה של טיקטוק עסקי, שימוש בבינה מלאכותית בשירות העסק – בעלות סמלית בלבד. ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "הפעולה החיונית הזו חוברת לשורה של הקלות לטובת בעלות ובעלי העסקים בעיר שבהן נקטנו בימים האחרונים כדי להקל עליהם".

עיריית הרצליה ו"מעוף" – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, השיקו בימים אלו קורסים ייעודיים לבעלות ובעלי עסקים, שיעסקו בפיתוח והעשרה של בית העסק. זאת על מנת להגדיל את הרווחים שלהם ולסייע בידם גם בימי מלחמה שבהם ההכנסות המידיות הופכות לאתגר קשר במיוחד.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון:"הקורסים החדשים מצטרפים לשורה של הקלות שבהן נקטנו למען בעלי העסקים בעיר ולרווחתם. הקורסים החדשים נועדו לפתוח בפני בעלות ובעלי העסקים אפשרויות חדשות, להכיר להם אפיקים חדשים ונגישים ולמקסם את המאמצים המשותפים להגדלת הרווחים שלהם. זו זכותנו וחובתנו לעמוד לימין בעלי העסקים ולהבטיח את שלומם הכלכלי".

איזה תגובות ופניות אתם מקבלים בעיקר מבעלי עסקים?

משה פדלון: "בעלי העסקים המקומיים יודעים שהצלחתם חשובה לנו מאוד ושאנו עושים ככל שביכולתנו לעזור ולסייע. העירייה נמצאת איתם בקשר ישיר ופתוח ומקשיבה לפניות ולבקשות שלהם. בתקופה הזו של המלחמה הם מבקשים הקלות בארנונה ואנו עושים מה שאנחנו יכולים בהתאם למה שהחוק מאפשר לנו. בנוסף, אנחנו נותנים להם הקלות משמעותיות בתשלומים נלווים. 

בעלי העסקים המקומיים גם מקבלים מאיתנו כלים לשיפור העסק באמצעות הקורסים שאנו מספקים להם יחד עם "מעוף" והתגובות לכך מאוד חיוביות. תושבי הרצליה חזרו ל"שיגרת מלחמה" והם מרגישים ביטחון לצאת מהבית ולהתאוורר בחוץ, כך שאני מקווה שתחול התאוששות בבתי העסק המקומיים. מפה אני קורא לתושבים – תקנו מהעסקים המקומיים. זה מאוד חשוב".

עיריית הרצליה למען העסקים

מה ההסדרים שלכם לגבי חניות במיקומי העיר שסמוכים לבתי עסק?

"במרכז העיר ובאזור התעסוקה, שם נמצאים רוב בתי העסק המקומיים, נותנת העירייה חנייה לתושבי העיר – שעתיים ראשונות חינם ברחובות הראשיים. זאת על מנת לעודד תחלופה של אנשים ולאפשר לכמה שיותר תושבים להגיע למקומות אלה".

לדברי משה פדלון, בעיריית הרצליה גיבשו סל הטבות שיוענק לבתי העסק בתקופת המלחמה:

העירייה תדחה את מועד תשלום ארנונה של חודשים נובמבר-דצמבר ל-31.12.2023 בהתאם להחלטת מועצת העיר. העירייה תאמץ את החלטת משרד האוצר להקפאת הליכי גבייה כנגד חייבים ותאפשר דחיית את דחיית התשלומים. כמו כן, תיבחן זכאות למתן הקלות לשוכרי נכסים עירוניים בתשלום דמי השכירות בהתאם לקריטריונים שנקבעו ויפורסמו לשוכרי הנכסים.

יוענק פטור מאגרת שילוט לחודשים אוקטובר-דצמבר 2023, בהתאם לקריטריונים שקבעה, בכפוף לאישור מועצת העיר. 

תדחה גביית אגרת שולחנות וכיסאות ותבחן מתן פטור, בכפוף לאישור משרד הפנים. ויינתן פטור ערבות להקמת סגירת חורף.

מוקד ייעודי למתן מענה מהיר לעסקים, בטל': 09-9566773.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן