עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה מטמיעה מערכת שירותים דיגיטליים מתקדמים באתר העירוני

מאגר טפסים דיגיטליים, מערכת "צ'אט-בוט", הגשת בקשות להיתרים דיגיטליים ישירות דרך האתר, מערכת GIS לאיתור השירותים בעיר, אפשרות לראות בכל רגע נתון את סטטוס הפנייה, הוספת ממשק "מרחב אישי לתושב"

הסברה עולמית מהרצליה

עיריית הרצליה ממשיכה להשקיע בפרויקט "עיר חכמה" ובתהליך טרנספורמציה דיגיטלית למען שיפור השירות לתושבים.
בימים אלה, אגף מערכות המידע בעירייה, החל להטמיע מערכת שירותים דיגיטליים מתקדמים באתר העירוני.

המערכת המתקדמת כוללת הקמת מאגר טפסים דיגיטליים חדש לאגף הכנסות העירייה, שכולל ניהול תהליכים ממוכן עם הגדרה ומעקב על מדדי השירות, ואשר ייעל את העבודה הפנים ארגונית.
כמו כן, התווספה מערכת "צ'אט-בוט" באתר העירוני ובמחלקה לחינוך הגיל הרך שדרכה יוכלו התושבים לפנות אל העירייה במהירות וביעילות. בהמשך המערכת תורחב לאגפים נוספים.
הרצליה עיר ירוקה – מנהל הנדסה הטמיע מערכת להגשת בקשות להיתרים דיגיטליים ישירות לאתר העירוני, ללא צורך בהגעה של התושב למסירת ההיתר. הליכי הרישוי יתקיימו מעתה באופן דיגיטלי וללא שימוש בנייר.
בנוסף, הותקנה באתר העירוני מערכת GIS – מידע גאוגרפי לאיתור גינות כלבים, מיקום קומפוסטרים, איתור ימי פינוי אשפה וגזם לפי כתובת, מסלולי אופניים, פריסת מכשירי החייאה בעיר, איתור מיקום מזרקי אפיפן ועוד.
בהמשך יתווסף שירות לתושב בו כל אחד יוכל לראות בכל רגע נתון את סטטוס הפנייה שלו, ויתווסף ממשק "מרחב אישי לתושב" שיאפשר צפייה בפניות לעירייה, טפסים מקוונים, מידע על-פי תחומי עניין ועוד.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הרצליה היא עיר חכמה, מהמובילות בארץ. העירייה משקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה ומחשוב, ואנו ממשיכים כל העת לנקוט בשורה של צעדים לשיפור איכות החיים של התושבים. הפרויקט הגדול שאנו מבצעים בתחום ניהול הנתונים הדיגיטלי, הוא חדשני וישפר לאין שיעור את השירות שאנו נותנים לתושבים."

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "עיריית הרצליה שמה על סדר יומה את נושא החדשנות העירונית מתוך כוונה להתאים את השירותים שאנו מעניקים, לעת הזו. ההשקעה העצומה בפרויקט "עיר חכמה" היא חלק מגישה עירונית מתקדמת, המעודדת חדשנות אורבנית ומערובות של התושבים לשיפור השירות ואיכות החיים בעיר".

אמיר זיו, מנהל אגף מערכות המידע, אמר: "בנוסף על הטמעת השירותים הדיגיטליים, כארגון שמבצע חשיבה ותכנון רב שנתי, אגף מערכות המידע מגבש בימים אלו תכנית אסטרטגית ל-"עיר המתוחכמת", אשר צופה את פני העתיד ומכוונת ל- 15 שנים הבאות במטרה להוביל ולהיות תמיד בחזית הטכנולוגיה במתן השירותים והאופרציה הארגונית."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן