עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה מסרבת למחסום אדלשטיין

בעקבות התגברות המחאות מול ביתו של יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין, פנתה משמר הכנסת לבקשה חריגה מעיריית הרצליה להתקנת שער חשמלי בכניסה לביתו בהרצליה ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, הביע הסתייגות וטען כי יש לשקול אמצעי אבטחה חלופיים בטרם סגירת המרחב הציבורי

עיריית הרצליה מסרבת למחסום אדלשטיין

בעיריית הרצליה מסרבת למחסום אדלשטיין. בעקבות התגברות המחאות מול ביתו של יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין, פנה משמר הכנסת לבקשה חריגה מעיריית הרצליה להתקנת שער חשמלי בכניסה לביתו בהרצליה פיתוח. הבקשה מגיעה על רקע טענות לאיומים גוברים על אדלשטיין, בטענה שהשער הכרחי להגנתו. עם זאת, ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, הביע הסתייגות וטען כי יש לשקול אמצעי אבטחה חלופיים בטרם סגירת המרחב הציבורי.

בפניית משמר הכנסת לראש העיר פישר, הודגש כי המחאות סביב ביתו של אדלשטיין התעצמו במקביל לדיוני הוועדה בחוק גיוס בני הישיבות. הדבר הוביל לחשש ביטחוני מצד משטרת ישראל, שציינה כי אירעו מקרים בהם כלי רכב בלתי מורשים גרמו להפרות סדר סמוך לביתו.

ראש העיר פישר, שסירב לבקשת משמר הכנסת: "נידרשנו להצבת מחסום חשמלי בכניסה לרחוב המוביל לביתו של יו"ר ועדת חוץ ביטחון, יולי אדלשטיין. בהרצליה השטח הציבורי שייך לציבור. כמו חוף הים, כמו הגינות, כמו כל המידרכות ברחובות. אני סומך על כוחות המשטרה והביטחון של עיריית הרצליה שיפעלו לשמור על ביטחונו של ח״כ אדלשטיין בלי לגרוע מהשטח הציבורי השייך לתושבי עירי."

יריב פישר
יריב פישר: "אני סומך על כוחות המשטרה והביטחון של עיריית הרצליה"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן