עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה נבחרה להשתתף בתכנית חדשנות ראשונה מסוגה בארץ

עיריית הרצליה נבחרה להשתתף בתכנית החדשנות של מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית, בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב.

עובדי העירייה בתכנית החדשנות, עם המדריכה מטעם מרכז בלומברג-סגול, ורד שפירא (הראשונה מצד שמאל). צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מטרת הסדנה היא לתת פתרונות אופרטיביים ויעילים לאתגר שהעירייה הציבה לעצמה – גיוס כוח אדם איכותי לעירייה למען שירות מיטיב לתושבים, וזאת לאור מצוקת כוח האדם ברשויות המקומיות בכל הארץ.
המשתתפים יחקרו את הנושא, יקראו מאמרים, יבצעו ראיונות עומק, סקרים ומפגשי שולחנות עגולים, יקבלו מיומנויות וכלים חדשניים, ולבסוף – יגישו את מסקנותיהם לראש העירייה ולמנהליה.    
 
מרכז בלומברג-סגול בחר בסה"כ 6 רשויות מקומיות מכל הארץ לקחת חלק בתכנית החדשנות, ובהן כאמור, העיר הרצליה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על בחירתה של העירייה להשתתף בתכנית החדשנות של מרכז בלומברג-סגול, וציין: "הרשויות המקומיות מתמודדות עם מצוקת כוח אדם שנובע משלל סיבות, שמרביתן אינן קשורות לרשויות, דוגמת תנאי ההעסקה. הצבנו לעצמנו אתגר שאפתני לגייס כוח אדם איכותי לעירייה כדי שנמשיך לתת לתושבים שלנו את השירות הטוב ביותר. אני בטוח שיחד נצליח לפצח את המשימה, הודות להכשרה המקצועית של רכז בלומברג-סגול, ובזכות עובדי העירייה האיכותיים והמקצועיים שלנו."

הפילנתרופיות של בלומברג – Bloomberg Philanthropies ומשפחת סגול השיקו את מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל-אביב לפני חודשים אחדים, כיוזמה חשובה לחיזוק המנהיגות המקומית ברחבי המדינה. בהשראת תכנית המנהיגות העירונית של בלומברג-הרווארד, התוכנית שואפת לעזור לראשי הערים ברחבי המדינה – בדרום ובצפון, בערים גדולות כקטנות, יהודיות וערביות, ולספק שירותים ציבוריים טובים והוגנים יותר לתושבים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן