עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה עותרת נגד תכנית "קריית מסלול" בניה באזור שדה התעופה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית בהרצליה, החליטה היום, 11.8, על הגשת עתירה מנהלית כנגד הותמ"ל (הוועדה למתחמים מועדפים לדיור) בנושא אישור תכנית "קריית מסלול" לבניית כ-2,000 יחידות דיור באזור שדה התעופה

משה פדלון
ראש עיריית הרצליה משה פדלון קריאה להקמת אתר למורשת חופי הים של הרצליה

החלטה זו מצטרפת להודעתו של ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, והבטחתו כי לא יאפשר התחלת בנייה ללא הקמתן של תשתיות לאומיות, שיאפשרו המשך שמירה על איכות חיי התושבים.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "התכנית כפי שהיא, תפגע באיכות החיים של התושבים ולכן, בשלב זה, אין לעיריית הרצליה כוונה לשתף איתה פעולה. לצערי, עד כה המדינה לא כיבדה באופן מלא את חלקה בהסכמים עליהם חתמה עם הרשות. לכן, כל עוד לא תעמוד המדינה בהתחייבויותיה לתשתיות לאומיות בסיסיות של מים, חשמל, ביוב, ניקוז, תחבורה, מוסדות ציבור, מבני חינוך ועוד, לא תוכל העירייה לאפשר קידום של בנייה חדשה.
העתירה תוגש בשבועות הקרובים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. דליה בר הגב

    מה עם הפינוי בינוי בשכונת ויצמן…לא פחות חשוב….כל כך הרבה שנים ממתינים

  2. מרים הגב

    אני גרה ברחוב האילנות 19 ואתה ראש העיר בזה שאתה לא מאפשר את סגירת שדה התעופה מונע ממני /מאתנו אכות חיים אן לנו חיים סובלים מרעשים של עשרות מטוסים ביום ולא מאפשר לנו להנות מתוכנית תמ"א שאתה אחראי לביטולה .אתה בטוח לא גר ההית בן 50 שנה עם רטיבות שמסכנת לנו את הבריאות .

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן