עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה קיבלה גם השנה את דירוג האשראי ilAAA הגבוה ביותר לאיתנות וליציבות כלכלית

גם השנה, עיריית הרצליה ממשיכה לשמור על מעמדה כרשות בעלת האיתנות והיציבות הפיננסית הגבוהה ביותר שיש בישראל

בניין העירייה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

חברתS&P  מעלות, מחברות הדירוג המובילות לדירוג פיננסי של גופים כלכליים, העניקה לעיריית הרצליה את דירוג האשראי הגבוה ביותר – ilAAA.
 
בשיקולי קביעת הדירוג, כתבו אנשי חברת S&P מעלות, את הדברים הבאים:
"ההנהלה הפיננסית של עיריית הרצליה היא זהירה ושמרנית, ומפגינה יכולת הסתגלות מהירה לזעזועים פיננסיים."
"בתוכניות הפיתוח שלה היא לוקחת בחשבון שיקולים כלכליים, דמוגרפיים וסביבתיים, ושמה דגש רב, לדעתנו, על השפעתם של מאזן ההכנסות וההוצאות שלה. העירייה משתדלת להימנע מהגדלת ההוצאות לפני שהיא מבטיחה את קיומם של מקורות הכנסה מספיקים."
"הרצליה נוקטת גישה זהירה בניהול הנזילות והחוב שלה, ומפקחת עליהם באופן שוטף "
"אנו סבורים כי היסודות הכלכליים של הרצליה חזקים בהשוואה מקומית ובינלאומית."
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "זהו הישג פיננסי מדהים, במיוחד בתקופה של חוסר יציבות בשנתיים האחרונות שמתבטא בהתייקרות עולמית של השירותים, עליית האינפלציה, מערכת בחירות חמישית, וכמובן, הקורונה שפקדה אותנו בשנתיים האחרונות. הדירוג הגבוה שניתן לעיריית הרצליה שנה אחרי שנה מבטא את ההערכה הרבה לניהול הכספים המחושב והזהיר שלנו. כל זה נעשה לטובת תושבי העיר, שנהנים משירותים עירוניים ברמה הגבוהה ביותר ומאיכות חיים מצוינת".
 
מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אמר: "אני מלא ההערכה והוקרה למנהלי האגפים ולעובדי העירייה, ובמיוחד לגזבר העירייה רוני חדד ולעובדי המינהל הכספי, על העבודה המקצועית והמסורה. הזכייה בולטת במיוחד על רקע ההשקעות הכספיות הרבות, בהובלת ראש העיר, בתחומים רבים לטובת התושבים".
 
גזבר העירייה רו"ח רוני חדד, אמר: "הדירוג הגבוה ביותר של העירייה מעיד על חוסנה הכלכלי של העיר, אשר מתאפשר בזכות ניהול מדיניות פיננסית שקולה, אחראית ושמרנית. הערכה ותודה להנהלת העירייה, למנהליה, לעובדיה ובעיקר למנהלות, למנהלי, לעובדות ולעובדי המינהל הכספי העובדים במסירות ובמקצועיות, אשר הביאו להישג פיננסי מדהים זה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן