עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה קיבלה גם השנה את דירוג האשראי ilAAA הגבוה ביותר לאיתנות וליציבות כלכלית

גם השנה, עיריית הרצליה ממשיכה לשמור על מעמדה כרשות בעלת האיתנות והיציבות הפיננסית הגבוהה ביותר שיש בישראל. חברתS&P  מעלות, מחברות הדירוג המובילות לדירוג פיננסי של גופים כלכליים, העניקה לעיריית הרצליה את דירוג האשראי הגבוה ביותר – ilAAA בתחזית יציבה.

בניין העירייה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

בשיקולי קביעת הדירוג, כתבו אנשי חברת S&P מעלות, את הדברים הבאים:
הדירוג מעיד על ניהול פיננסי זהיר ושמרני, על תקצוב שמרני הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות, ועל הפגנת יכולת ההסתגלות מהירה של העירייה לזעזועים פיננסיים.
הדירוג מציין את יסודותיה הכלכליים החזקים של העיר, וכן את חוסנה הפיננסי של העירייה המתבטא גם בחוב הנמוך שלה.
דווקא בתקופה לא פשוטה זו וכאשר קיימת אי וודאות כלכלית בארץ ובעולם, העירייה שומרת על איתנותה הפיננסית.
 
מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אמר: "זהו הישג פיננסי מדהים, במיוחד בתקופה זו של חוסר יציבות כלכלית בארץ ובעולם, התייקרות  השירותים, עליית האינפלציה ועוד. אני מלא ההערכה והוקרה למנהלי האגפים ולעובדי העירייה, ובמיוחד לגזבר העירייה רוני חדד ולעובדי המינהל הכספי, על העבודה המקצועית והמסורה. הזכייה בולטת במיוחד על רקע ההשקעות הכספיות הרבות של העירייה, בתחומים רבים לטובת התושבים".
 
גזבר העירייה, רו"ח רוני חדד, אמר: "הדירוג הגבוה ביותר של העירייה מעיד על חוסנה  הכלכלי של העיר, אשר מתאפשר בזכות ניהול מדיניות פיננסית שקולה, אחראית ושמרנית. ההישג מצוין  בהתחשב בסביבה האינפלציונית כיום, בעליית התשומות ובאי הוודאות הכלכלית בטווח הארוך. הערכה ותודה להנהלת העירייה, למנהליה, לעובדיה ובעיקר למנהלות, למנהלי, לעובדות ולעובדי המינהל הכספי העובדים במסירות ובמקצועיות, אשר הביאו להישג פיננסי מדהים זה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן