עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה קיבלה גם השנה את הדירוג הגבוה il AAA לאיתנות וליציבות כלכלית

גם בשנה מאתגרת זו – עיריית הרצליה ממשיכה לשמור על מעמדה כרשות בעלת האיתנות והיציבות הפיננסית הגבוהה ביותר שיש בישראל. חברתS&P  מעלות, מחברות הדירוג המובילות לדירוג פיננסי של גופים כלכליים, העניקה לעיריית הרצליה את דירוג האשראי הגבוה ביותר – ilAAA.

המשך השקעה בחינוך, ברווחה ובשיפור פני העיר
משה פדלון ראש עיריית הרצליה

בשיקולי קביעת הדירוג, כתבו אנשי חברת S&P מעלות: "אנו סבורים כי עיריית הרצליה מנהלת את תקציבה בזהירות ובשמרנות, ומפגינה יכולת הסתגלות לזעזועים פיננסיים, כפי שראינו לאחרונה בתגובתה להתפרצות מגפת הקורונה…" 

"התחזית היציבה משקפת גם את ציפייתנו שהעירייה תשמר את עמדת הנזילות האיתנה שלה ותמשיך את מגמת הפחתת עומס החוב…"

"עיריית הרצליה מיישמת תכנית ארוכת טווח המשלבת בנייה של יחידות דיור, מוסדות ציבור ומרכזי תעסוקה לצורך פיתוח העיר. זאת, לצד השקעה גבוהה במערכת החינוך העירונית, והקרבה למטרופולין תל אביב, מרכז העסקים של ישראל, ימשיכו לבסס לדעתנו את חוזקה הכלכלי של העיר גם בשנים הבאות…"

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "זהו הישג פיננסי מדהים, במיוחד כשכבר למעלה משנה וחצי אנחנו חיים במצב של חוסר וודאות וחוסר יציבות עולמית. הדירוג הגבוה שניתן לעיריית הרצליה שנה אחרי שנה מבטא את ההערכה הרבה לניהול הכספים המחושב והזהיר שלנו. כל זה נעשה לטובת תושבי העיר, שנהנים משירותים עירוניים ברמה הגבוהה ביותר ומאיכות חיים מצוינת". 

מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אמר: "אני מלא ההערכה והוקרה למנהלי האגפים ולעובדי העירייה, ובמיוחד לגזבר העירייה רוני חדד ולעובדי המינהל הכספי, על העבודה המקצועית והמסורה. הזכייה בולטת במיוחד על רקע משבר הקורונה וההתמודדות המקצועית,  בהובלת ראש העירייה, עם ההשלכות שיש לכך על מנת להקל על התושבים".

מצ"ב דירוג האשראי.

לפרטים נוספים:

דורית בסמן קובל, דוברת עיריית הרצליה, 050-3045703

אמיר גלעד, מנהל יחסי הציבור, עיריית הרצליה 054-5555083



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן