עוד כתבות בנושא

פדלון: "זה לא יצליח למשסים ולמפלגים. אקים קואליציה שההרצליינים יהיו גאים בה! ללא גורמים פלילים"

ומספר על החבירה למחנה הממלכתי בהרצליה: "רק כוח מאוחד, ממלכתי וליברלי ברשותי יוכל להוביל את הרצליה לכן חשוב להצביע לנו בשני הפתקים"

יומיים לפתיחת הקלפיות בהרצליה וראש העיר משה פדלון חוזר על הצהרתו החשובה בנוגע להקמת קואליציה מאחדת לעיר ללא גורמים פליליים בראיון מיוחד להרצליה ניוז:

"מדובר בקמפיין הפחדה של מועמד שישב 20 שנה במועצה ואין לו הישג אחד שאפשר לזקוף לזכותו. הוא צריך להתבייש. זה לא יצליח לו ולא למשסים והמפלגים. נהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר ואקים קואליציה שההרצלינים יהיו גאים בה! ללא גורמים פליליים וללא קולות קיצוניים. רק כוח מאוחד, ממלכתי וליברלי בראשותי יוכל להוביל את הרצליה לכן חשוב להצביע לנו בשני הפתקים".

ומוסיף: "אני כבר 10 שנים ראש עיר, התושבים מכירים אותי, את הערכים שלי, את הנורמות הניהוליות שאני מביא לעירייה. אני שהכשרתי אלפי פרמדיקים וחובשים להציל חיים בצה"ל ובמערכת הביטחון, ושאין בעיר חייל בודד שלא טיפלתי בו- לי אי אפשר להדביק משהו שלא קיים".

האוירה בעיר מאד רגועה לקראת הבחירות הפעם. אתה מסתובב הרבה בשטח, מה אתה שומע?

"קודם כל הרבה פירגון, וזה ממש לא מובן מאליו. כיף שרואים את ההשקעה והתוצאות. תושבים שואלים על המצב הבטחוני, על מוכנות העיר להתחממות בגזרה הצפונית ובמקביל על נושאי חינוך, ותשתיות. אם אני יכול לבחור תחום אחד בו אני רואה את ההשקעה חוזרת בדמות הערכת התושבים זה החינוך. ממהפכת חידוש בתי הספר התיכונים ופתיחת בתי ספר החדשים ועד אשכולות גני הילדים כולם מעריכים ומודים לנו מאד".

"מדובר בקמפיין הפחדה של מועמד שישב 20 שנה במועצה ואין לו הישג אחד שאפשר לזקוף לזכותו. הוא צריך להתבייש. זה לא יצליח לו ולא למשסים והמפלגים. נהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר ואקים קואליציה שההרצלינים יהיו גאים בה!"

אומרים שהמלחמה שינתה את סדרי העדיפויות של התושבים. איך זה בא לידי ביטוי?

"תושבי הרצליה הרגישו את המנהיגות שלי בעת הלחימה יותר מאי פעם. דווקא בעת הזו בה ראשי ערים הם גם מנהלי חדרי לחימה, אמונים על סוגיות חזית ועורף, מבינים כי ניהול ציבורי זהו מקצוע והניסיון הינו קריטי. זה זמן לניסיון ולא לקחת צ'אנסים עם שפני ניסיון על חשבון בטחון הציבור. היו שבועות שלמים שנעתי בין החמ"ל העירוני לבתי הספר, מקלטים ומלונות המפונים. עיר לא מנהלים בטוויטר, זה פרויקט רציני ומורכב והתושבים מבינים זאת. מה שכן התושבים שלנו לא מוכנים להתפשר על הפאן הערכי. רוצים מנהיגות מאחדת שתדאג שהרצליה תמשיך להיות עיר ליברלית לכולם ולא שדה קרב של התנגחות".

ממה אתה חושש?

"רק מעלייה של קולות קיצוניים כי זה מביא לסחטנות פוליטית על חשבון התושבים. ואל תטעו יש קיצוניים בכל צד של המפה הפוליטית והם בעיקר עוסקים בהכפשה והפחדה. ואז, מקום שהחלטות יהיו לטובת העיר, הן יפלו או לא יעברו לשם הניגוח האישי. ראש עיר חייבת סיעה חזקה אתו כדי שיוכל לממש את החזון שלו. לכן הקמתי את המחנה הממלכתי הרצליה- שאלו נשים ואנשים מנוסים מאד, ערכיים ומגוונים. רק מנהיגים מסוג זה יצליחו לצלוח את המשברים המדיניים, הביטחוניים והחברתיים העומדים לפתחנו ולגרום לכל תושב ותושבת בעירם להרגיש כי רואים אותם ואת השקפת עולמם".

לסיום, ספר משהו אישי, איך העברת את סוף השבוע האחרון שלפני הבחירות? 

"הסתובבתי בפארק עם חברים, בבתי הקפה באלתרמן ובגליל ים, איזה יופי היה לראות משפחות וילדים נהנים בעיר שלנו מפנאי איכותי גם בשבת. נו אתה רואה שזה אפשרי? בלי לפגוע, בלי לריב- זו עבורי ליברליות במיטבה. ונמשיך ככה. אני מציע לתושבים לא לתייג ולא לחשוב בתבניות. אני ראש עיר שמכבד את כל האוכלוסיות ויחד עם זאת מצעיד קדימה את העיר כל הזמן להצלחות".

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. שקרן בן שקרן הגב

    האיש פתאום ליברלי אחרי עשר שנים של צדיקוב ירון עולמי ועוד. קדושים הריץ אותך ב2013 ופתאום אתה מתנער ממנו

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן