עוד כתבות בנושא

פדלון לפישר: "חזור בך מאמירותיך השקריות או שאגיש נגדך תביעת דיבה ופיצוי"

על רקע פרסומים שהופצו בימים האחרונים, פנה ראש העיר, משה פדלון, למועמד יש עתיד בהרצליה יריב פישר בדרישה לחדול מהפצת טענות כוזבות ושקריות בנוגע ליחסיו עם מועמד הליכוד בעיר


בעקבות קמפיין נגטיבי נגד  ראש העיר הטוען לדילים לכאורה עם רשימת הליכוד פנה עורך הדין עדי סדינסקי לוי למועמד יש עתיד יריב פישר ודרש שיכחיש ויתנצל או שיתבע.

לטענת עורכי הדין: "בשבוע האחרון, עסק פישר בהפצת סמסים ממונים בתפוצת העיר, וכן בראיונות בתקשורת הארצית, בהם טען לקשרים ול״דילים״ בין פדלון, וסגניתו מאיה כץ, לבין מועמד הליכוד בעיר – מערכות יחסים, קשרים או מחויבות שהם פרי דמיונו של פישר בלבד, ואין להם כל אחיזה במציאות, ומטרתם היא אך ורק השחרת תדמיתו של פדלון בעיר על רקע הבחירות המתקרבות, תוך כדי רמיסת שמה הטוב של העיר הרצליה, הישגיה והמנהל התקין בו מנוהלת המועצה בעשור האחרון."

בנוסף, העלה פישר טענה כי משה פדלון ומאיה כץ הם חברי ליכוד, לטענת עורך הדין  "אמירה מגוחכת שאין לה אחיזה במציאות, שכן הם מתמודדים מטעם המחנה הממלכתי." במכתב, דורש עו״ד סדינסקי, כי פישר יפסיק את הוצאת הדיבה ולשון הרע, ואף יתנצל בפני פדלון וכץ על הכפשתם ברבים וכן יפרסם הודעת התנצלות ברורה בדף הפייסבוק שלו.

מתוך מכתב ההתראה: "הנך נדרש להפסיק לאלתר את הוצאת דיבה ופרסום לשון הרע נגד מרשיי. הנך נדרש לחדול מהפצת סיפורי הבדיות כאמור. כמו כן, לאור דבריך החמורים כנגד מרשיי והטעייתך את הציבור.

"מרשיי דורשים את התנצלותך המיידית והפומבית בהודעה אשר תפורסם בעמוד הפייסבוק שלך, בעמודים נוספים ברשתות החברתיות, וכן לתפוצה שאליה נשלח ה-SMS המפר, שיקבעו על ידי מרשיי בנוסח כדלקמן:
"לאחרונה הפצתי דברי שקר כנגד ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון, וסגנית ראש העיר, גב' מאיה כץ, על "דיל" שלא היה ולא נברא. אני מתנצל על שפגעתי בשמם הטוב ומתחייב להימנע מכך."

"במידה שלא תפעל בהתאם לאמור לעיל, תוך הפסקת הפצת דברי הכזב כאמור ותוך פרסום התנצלות מיידית כאמור, ישקלו מרשיי להגיש נגדך תביעה בגין הוצאת דיבה, פרסום לשון הרע וכן בגין פגיעה בשמם הטוב, ובכלל זה, דרישה לתשלום פיצוי ללא הוכחת נזק, בסך 200,000 ₪ בגין פרסום לשון הרע.
בנוסף כותבים עורכי הדין כי הם "לא יהססו לתבוע כל אדם אשר יפיץ דבר שקר זה, אשר הינו נטול כל קשר למציאות כמתואר
לעיל."

מהמטה של יריב פישר לראשות העיר נמסר בתגובה: פדלון כרגיל מאבד עשתונות תחת לחץ. ראש עיר חלש זה מסוכן! הדרך היחידה של קדושים לשלוט בהרצליה זה דרך ניהול של פדלון מאחורי הקלעים.

אנחנו לא ניתן למשפחות פשע לנהל את הרצליה. 10 שנים בתפקיד זה מספיק. הגיע הזמן למנהיגות חזקה עם עמוד שדרה שתשמור על הרצליה ליברלית ונקייה משחיתות."

פדלון: "דורש להפסיק את מסע ההכפשה ולהתנצל"


שוק רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן