עוד כתבות בנושא

פטור מארנונה לבתים המארחים מפונים

דנה אורן-ינאי, חברת מועצת העיר הרצליה (סיעת "חוזה חדש") פנתה הבוקר במכתב לראש העירייה ולחברי מועצת העיר בבקשה להעניק פטור מארנונה לתקופת הלחימה למשפחות המארחות מפונים מאיזורי הלחימה.

דנה אורן ינאי צילום דרור סיתהכל

"אלו ימים קשים, אולי הקשים ביותר מיום הקמת המדינה", כותבת דנה אורן-ינאי במכתבה. "מרגע בו פילחו האזעקות את ליבנו והתעוררנו בבוקר לתופת של השבת השחורה בשבעה באוקטובר אזרחי ישראל הם אלו שממלאים את התפקידים שאמורה היתה למלא המדינה עצמה. הממשלה. בנתינה אין-סופית, העורף לא נח לרגע ועוסק ללא הפסקה בנתינה ובאירוח".
"בהרצליה, עירנו האהובה, מתארחות מאות רבות של משפחות בבתי התושבים או בבתים ריקים של תושבי העיר. אבקש להביא לאישור ראש העיריה ומועצת העיר פטור מארנונה לכל בית מארח, בין אם אירח בביתו עם משפחתו או בנכס ששייך לו ועמד ריק בתקופת הלחימה, או אם פינה מקום בעסק או את העסק כולו לטובת קליטת משפחות ותושבים מאיזורי הלחימה – בין אם בצפון, בין אם בדרום. תושבי הרצליה לא המתינו ולא לרגע אחד על מנת לפתוח את ליום וביתם, אישור פטור מארנונה (ומים) זהו המעט שנוכל להקל עליהם ולחלוק איתן את הנטל הכלכלי. אני סמוכה ובטוחה כי מועצת העיר תאשר הצעה זו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן