עוד כתבות בנושא

פנינה בלב הים- ביסטרו 56 מסעדת אירועים במרינה הרצליה

ביקור במסעדה זו דרך מצוינת להנות ממפגש משובח בין בני זוג, משפחה או חברים. לפעמים, כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לשבת ליד השולחן ולאכול. אבל כמעט תמיד אנחנו נעדיף להפוך את הארוחה שלנו בחוץ לחוויה ייחודית ומהנה. מסעדת 'ביסטרו 56' יודעים בדיוק מה אתם מחפשים.

'ביסטרו 56' היא מסעדה כשרה הממוקמת בהרצליה פיתוח, לצלילי השחפים על רקע הנוף המרגיע של הים הפתוח. עם כניסתכם למקום תהנו מאווירה יוקרתית אשר נוצרת בזכות העיצוב האקסקלוסיבי והנוף השובה של קו המים אליו אתם נחשפים. לא משנה היכן תבחרו לשבת, בשטחה הסגור של המסעדה או במרפסת רחבת הידיים על המרינה, אתם תזכו להנות מהנוף המהפנט של שקיעה רומנטית בים, או להפך, להנות מקרני שמש מרקדים על הגלים. אין ספק כי המיקום המיוחד של המקום יוצר אווירה קסומה בה אתם יכולים לחגוג את האירועים המשמעותיים בחייכם.

בין אם תרצו לארח את המשפחה והחברים לאירוע הברית/ה בשרון של ילדכם או לחגוג בר או בת מצווה עם מוזיקה טובה ואוכל משובח, המקום המרווח של המסעדה מאפשר זאת ללא בעיה. גם אירועי חינה תוססים וחתונה רומנטית על רקע השקיעה הנשקפת מהמרינה, ישאירו בכם זכרונות משמחים וטובים. הצוות המנוסה של המסעדה, אשר ערוך לאירועים של עד 300 איש, יעניק לכם את השירות האדיב ומקצועי, כך שאתם והאורחים שלכם תחוו לא רק חוויה מענגת לעין הביקורתית אלא גם חוויה קולינרית יוצאת דופן.

גם לפני ההגעה שלכם למקום אתם תמיד יכולים לעיין בתפריט הייחודי של 'ביסטרו 56' באתר האינטרנט של המסעדה, ולהתרשם ממגוון רחב של מנות מעוררות תיאבון מידיו של השף המוכשר טל שריקי, אשר מציע לכם מבחר מנות ראשונות, עיקריות וכמובן קינוחים. כאשר כל מנה בשרית הופכת ליצירת אומנות בצלחת שלכם, אתם תוכלו להתענג על טעמים המשלבים בתוכם את המטבח הים תיכוני הלוהט עם העדינות האירופאית. אין ספק כי כל מנה שתאכלו תשאיר בכם טעם של עוד. גם בר המשקאות האלכוהולים העשיר שנמצא במקום ישמח כל חובב יינות, מה שרק מוסיף לאווירה.

הידעתם שמסעדות במרינה הרצליה יכולות להיות מפנקות במיוחד? אולי יישמע לכם מפתיע, אבל גם אירועי חברה וכנסים יהיו הצלחה מסחררת, בזכות החדר הפרטי של 'ביסטרו 56'. הלופט מעוצב עם הנוחות המירבית עבור כל סוגי אירועים פרטיים שתרצו לחגוג בו, כמו גם מאובזר במכשירי מולטימדיה חדשניים לשימושם החופשי של האורחים. כך בקלות ובנוחות תוכלו להקרין מצגת מרגשת לרגל יום הנישואין של ההורים או ברכת יום הולדת לבוס. מסעדת 'ביסטרו 56' הוותיקה, אשר משמחת את לקוחותיה כבר 18 שנה, תשמח לארח ולהתרגש גם אתכם. להזמנת מקומות עבור האירוע הבא שלכם כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר B56.co.il ולשריין תאריכים!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן