עוד כתבות בנושא

ראש עיריית הרצליה ביקר הבוקר את מנהל החניון שהותקף ונפצע קשה

ב 31 ביולי היה אירוע תקיפה חמור של מנהל חניון "לב העיר" בהרצליה. המנהל הותקף בשעות הצהרים, על ידי שני אנשים בחניון – רק בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת.

המשך השקעה בחינוך, ברווחה ובשיפור פני העיר
משה פדלון ראש עיריית הרצליה

במשך ימים ארוכים הוגדר מצבו כקשה מאוד ורק הבוקר התאפשר לראש עיריית הרצליה משה פדלון לבקרו בבית החולים במרכז הרפואי רבין.

בעקבות הביקור אמר משה פדלון את הדברים הבאים: "ביום עבודה אחד שהיה אמור להיות שגרתי, מבלי שאף יצפה את הבאות העובד הנאמן העיר לשני תושבים על חנייה לא תקנית ומצא את עצמו פגוע וחבול על רצפת החניון במקום העבודה ללא הכרה. הוא נזקק במיידי לטיפול חירום ופונה לבית החולים כאשר מצבו הרפואי היינו קריטי.
ליבי יחד עם לבבות התושבים, אנו נושאים תפילה כנה לבריאותו ולרפואה שלמה.
מה קרה לחברה שלנו? לאן נעלמו הערכים וכבוד האדם ? איך יתכן שאיש יקר אשר מבצע את תפקידו נקלע לסיטואציה הזויה שאינה מקובלת בשום חברה תקינה ? מעשים כאלה יש להוקיע !
כולנו היינו דרוכים ועקבנו אחר כל פיסת מידע בדבר מצבו הבריאותי. היום, לאחר שיפור קל, נסעתי, יחד עם שני מנהלים בכירים, לבית החולים לדרוש בשלומו מקרוב ולנסות לסייע לו ולמשפחתו ככל הניתן.
סבלו של העובד פורט על מיתרי הלב של כולנו. הלב והשכל לא נותנים מנוחה לפשר המראות ולא ניתן להישאר אדיש.
נחמה אחת מסייעת. הידיעה שהעובד היקר, מעת אשפוזו נמצא בידיים טובות, של צוות רפואי מובחר, המעניק לו טיפול מקצועי ומסור ללא לאות. אנו נמשיך ונעקוב אחר כל התפתחות בדבר מצבו הבריאותי ונתפלל לרפואה שלמה במהרה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן